|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 29 september spelen Eternity (DE) en Cirith Gorgor (NL) in JC de Bunker in Gemert. Na enkele jaren van afwezigheid op de Nederlandse podia zal Cirith Gorgor hier een zeer uitgebreide set neerzetten. Entree: 6 euro Aanvang: 21.00u http://www.jcdebunker.nl http://www.cirithgorgor.nl |
|
Als je een plek in je auto vrijhoudt, ben ik van de partij Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Neen, we hebben Eternity speciaal voor dit optreden uitgenodigd... |
|
Aanwezig. Eindelijk Cirtith weer eens live, werd tijd! don't mistake lack of talent for genius |
|
Aanwezig. En heel veel zin in Bla |
|
HEUY!!!! Als ik dan niet in München zit, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk ook van de partij |
|
quote:Jammer, want dan ben je dus niet bij ons aanwezig |
|
Sorry, het zat er al aan te komen. Ik kan Eternity en Cirith niet laten schieten, en bovendien heb ik Roel dan al weken niet gezien. Bovendien gaat Cirith de week erna op tour dus is ie weer weg... Ons enige weekendje... Bla |
|
Ah, dus toch. Volgens mij is dit nog voortgekomen uit een dronken idee vanaf mijn kant op PSOA. Waar een beetje drank al niet goed voor is, probeer er bij te zijn, maar staat me wat bij dat er die dag meer is te doen. |
|
quote:Dan kunnen we samen gaan, wil Cirith wel weer eens zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Ik wil Cirith ook wel weer eens zien....dat is al heel lang geleden....maaaaar aan de andere kant trekt mijn instinct me naar München |
|
Hub, Heuy! Kom gezellig mee naar Gemert! Bla |
|
HEUY!!!! In München heb ik familie verplichtingen |
|
Heuy! In Gemert Sociale verplichtingen! Bla |
|
ook aanwezig! |
|
Daar ga ik zeker proberen bij te zijn... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Jippi, gezellig John! Bla |
|
Vrijwel zeker aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Supergaaf! Helaas kunnen we niet |
|
Bla |
|
quote: Ik zie er toch heel anders uit als ik BOB ben en moet rijden :p Goed jou en de rest weer te hebben gezien dame; ik heb ondertussen iemand van Dynamo al gevraagd eens contact met Cirith en die Belgische band te leggen, eens kijken of we iets met meer opkomst kunnen regelen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Eternity is Duits. Goed idee trouwens! Bla |
Index / Concerten |