|
Auteur: |
|
|
Mijn favoriete band van de laatste 2 weken. Net ontdekt. AngelOfDeath heeft een recensie vd laatste plaat gemaakt. Zie http://www.zwaremetalen.com/recensie/8905/Sickening-Horror-When-Landscapes-Bled-Backwards.html site : http://www.sickeninghorror.net/ Briljant. Of niet dan?! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-09-2007 4:45] |
|
Vroegah (heb nog wat oude mp3's van SH) was het gaaf, nu beetje herkauwde herrie. |
|
Er is met Sickening horror niet echt een vroegah. Ze hebben in 2003 een demo uitgebracht en that's it. Ik vind het persoonlijk erg lekker. Technische death metal zonder ultra freaky te worden zoals bijvoorbeeld Cryptopsy dat doet. Sickening horror is meer technisch op de Death manier. Veel meer aandacht voor structuur en melodie. Ik ben benieuwd wat ze in de toekomst gaan doen. (Misschien denken de 2 bovenstaande heren aan Mental horror. Dat is wel een standaard rukbandje) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee hoor. sickening horror doet gewoon niet wat al niet eerder is gedaan. Een Despised Icon bijvoorbeeld wel. Fuck the world and fuck you |
|
Laatste Despised icon al gehoord? Redelijk standaard plaatje hoor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
MWAH, het voorgaande werk van hun is vernieuwender dan alles wat een sickening horror ooit zal maken. Fuck the world and fuck you |
|
joh mental die iedereen een lol en val es in slaap... ... op de rails In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Bij mij is het kwartje van Sickening Horror nog niet helemaal gevallen. Na 4 keer draaien hangt hij nog op het randje van "toch wel vernieuwend" en "nee, net niet". Meer luisteren... |
|
quote: Hele dikke +1. Hij staat nu op de mp3speler, dus hij gaat zeker nog wat vaker beluisterd worden. |
|
nou idd @ vernieuwend, maar ik vind zeker dat ze een eigen geluid/stijltje hebben (helemaal met zo'n bassist er bij), en, heel belangrijk, ze weten echte nummers te maken. Goeie riffs die blijven hangen ook etc. Dat verknallen veel van die 'technische' bands nogal eens. |
|
quote:Had ik maar een rails in de buurt joh, ik zou mezelf geen grotere lol kunnen doen. maar in dit geval heb ik gewoon gelijk. Fuck the world and fuck you |
|
*schop* Iemand al hun nieuwe 2de plaat "Dead end experiment" gehoord? Paar nieuwe nummers staan op hun myspace: http://www.myspace.com/sickeninghorror Heb de CD vandaag besteld met sjurt want dat artwork is wel heel erg gaaf. |
|
mja op myspace gehoord, maar vind het een stuk minder.. niveau WLBB wordt duidelijk niet gehaald, van die myspace-nrs dan. En ja, die staan dus op de nieuwe cd dus is de nieuwe cd gewoon minder. 'k Zal em es downen voor de rest vd nummers, misschien zit er nog een pareltje tussen.. [edit]hop, binnen. Ff luustern [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-09-2009 23:06] |
|
Geluid is op When Landscapes Bled Backwards een stuk fijner, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
quote:Ja idd zeg! Ook behoorlijk live ingespeeld, veel lekkerder die eerste. Deze nieuwe klinkt een stuk vlakker. En pakt me nog niet. Ben bij nr 4. Beetje oldskool deathmetalriffjes gemixt met modernere dingetjes, maar weinig origineels meer. Hm. Jammer. Nouja, verder luustern. [edit]Ben bij nr 3. Stond nog een ander nrtje voor in mn Winamp, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-09-2009 23:18] |
|
En deze meningen worden gebaseerd op 1 luisterbeurt? Ik heb die nieuwe myspace-nummers een aantal keer beluisterd en vind het materiaal sterk genoeg om het album te kopen zonder de rest v/h nieuwe album te horen. Qua productie: vooral de drums klinken vlak en compleet getriggered op de nieuwe plaat. Da's jammer maar daar kan ik me wel overheen zetten. Artwork doet met wel wat denken aan "Soulside journey". |
|
Het artwork vind ik niet zo speciaal, maar de muziek is soort van Gorguts-telg en zeer lekker. Nu Gorguts nog zelf met een nieuwe plaat! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Gorguts is al een tijdje met een nieuwe plaat bezig hoor. |
|
quote: Jah, is het al uitgebracht dan? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Index / Heavy Metal |