|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heh, ik weet niet of Zwaremetalen.com tegen een beetje concurrentie kan maar ik heb al enige tijd het metalfield.com domein in handen met het idee een zwaar coole metalsite neer te zetten. Hoe meer metalsites hoe beter toch? Ben de afgelopen jaren al hevig aan het programmeren geweest en heb nu zoiets van: binnenkort sodemieter ik dat kreng echt een keer online. Maar zoals bij iedere online community heb ik de hulp nodig van toffe mensen die mee willen helpen. Ik zoek bijvoorbeeld mensen die nieuwsberichten en CD recenties kunnen plaatsen evenals forummoderators. Behalve dit zal en ook een instant-message gebeuren zijn (online berichten tussen mensen die ingelogd zijn). Dus als je hier wat in ziet, laat het eens weten... ivo@metalfield.com |
|
Ach ja deze 2000ste advertentie voor een metalsite kan er ook nog wel bij |
|
Het is gewoon dat de laatste tijd elke dag wel een advertentie van een metalsite op het ZM forum wordt gedonderd. Ik word daar nogal moe van. Dit is een metalforum geen advertentie ruimte. |
|
Ik zou dit niet als een advertentie willen bestempelen. De site is nog niet eens online! Ik heb gewoon hulp nodig bij het opzetten ervan. |
|
Geen advertentie |
|
neem een voorbeeld aan mij...ik maak nooit reclame...hehe http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ja Jezus. Zo kan je alles wel een advertentie noemen. Een post van je is dan toch ook een advertentie voor het antwoorden erop? Doe niet zo moeilijk! Als je er geen zin in hebt lees je er toch gewoon overheen? Kan je de moderators laten bepalen of dit kan of niet... |
|
Ha ha .... ik ben moderator ... beter nog ik ben de admin van deze site !!! Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee ... maar het loopt nu gewoon de spuigaten uit ... en jij bent nu gewoon de lul . |
|
Hey Paul .. je slowchat |
|
hej jenje, je bent offtopic Je moeder. |
|
Slotjeuh dan maar? Suck my piss |
|
Nou!! Mijn grote droom is gewoon een coole metalsite opzetten en jullie zitten me dwars! Nare jongens! |
|
je zit hier bij je toekomstige concurrent kereltje succes gewenst Je moeder. |
|
Oh die wens ik je zeker toe hoor. Geen enkel probleem mee. |
|
heb je al rondgekeken wat er aan metal sites is. als jij nog wat unieks wil neerzetten moet je van goede huize komen. van mij mag je. succes ermee |
|
Haha, feit blijft dat je zoiets niet kan doen zonder advertenties en reklame maken. Maar die tijd moet nog komen... |
|
quote:He he ... als admin kan je lekker hypocriet bezig zijn ... dan heb je bepaalde privileges |
|
Hoeveel sites hebben instant-messaging? Is alles tot 1 mooi geheel geintegreerd? Is de navigatie niet verrot? Kan iedereen aan alles meehelpen en wordt er echt een community gevoel opgebouwd? Dat zijn er nog steeds maar een handje vol. |
|
Overigens, die concurrentie valt wel mee. Metalfield wordt Engelstalig... |
|
quote: Hehehe hypocriet doen heerscht |
|
quote: I rest my case Dit slaat nergens op. |
|
quote: dan zul jij meer concurrentie hebben van de 7294 andere engelstalige metalzines die er zijn. |
|
lijkt me super te helpen maar heb dit jaar absoluut geen tijd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
laat de advertenties als banner plaatsen, en vraag er geld voor, veeel geld. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volgens mij gebruikt ie 't forum niet als reclamezuil maar als vacaturebank. Desalniettemin is er toch nog het nodige gediscusieerd! Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |