IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 20 Oktober Het Podium Hoogeveen: Cirith Gorgor, Onheil, Gheestenland Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 20-09-2007 14:03 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Zaterdag 20 Oktober is er weer een Black Metal avond in Het Podium te Hoogeveen.
Er staan drie bands band op het programma: Gheestenland, Onheil en Cirith Gorgor.

Tijdschema
20:00 Zaal Open
20:30 Onheil
21:30 Gheestenland
22:30 Cirith Gorgor

Damage: 7 Euro

Laatste treinen naar Groningen: 00.14 u. / 01.21 u.
Laatste trein naar Zwolle: 00.03 u.

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-09-2007 19:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Als er niks beters te doen valt.. en mits vervoer terug of elders slaapplaats want eh treintijden en Podium Hoogeveen gaan niet echt samen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2007 19:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet echt nee ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-09-2007 20:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zelfs niet een heel klein beetje..
Best jammer is dat.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 20-09-2007 20:20 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

En dat het podium altijd zo leeg is bij concerten heeft daar natuurlijk helemaal niets mee te maken

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-09-2007 20:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nee precies. Tis ook niet zo heel raar dat het daar leeg is, als men een band laat spelen voor aanvangstijd. Of uren later..

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 20-09-2007 21:15 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wat een flauwekul! Het is om kwart voor 12 afgelopen en om 12 u gaat de trein naar Zwolle! En reken maar dat het deze avond niet leeg zal zijn. ja, wel als iedereen zo slap denk als jullie...

Bla

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2007 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2007 21:15 schreef MischiefMira het volgende:
Wat een flauwekul! Het is om kwart voor 12 afgelopen en om 12 u gaat de trein naar Zwolle! En reken maar dat het deze avond niet leeg zal zijn. ja, wel als iedereen zo slap denk als jullie...

als hoogeveen zegt 12 uur wordt het waarschijnlijk 2 uur ...

maar vind de bands niks, dus ben er sowieso niet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-09-2007 21:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2007 21:15 schreef MischiefMira het volgende:

De ervaring leert dat men beter met de auto kan gaan, aangezien de speeltijden nooit kloppen. Er op rekenen met de trein terug te kunnen, is tot nu toe bij elk bezoekje aan Podium mis gegaan. Geen flauwekul helaas.

Ben er dit jaar nog niet geweest trouwens, vorig jaar wel vaak en toen viel het bij sommige concerten reuze mee.. wat betreft bezoekersaantallen. Op de een of andere manier staat een bezoekje aan Podium altijd garant voor ultieme zatheid.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-09-2007 21:20]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 20-09-2007 21:19 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De laatste keer dat ik er was (met Salacious Gods) was de zaal niet leeg, en de tijden klopten ook. Ik kon gewoon met de een na laatste trein terug. Ik denk dat ze hun leven wat gebeterd hebben...

Bla

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2007 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

slome
Usericon van slome
Posted 20-09-2007 21:32 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2007 21:19 schreef MischiefMira het volgende:
De laatste keer dat ik er was (met Salacious Gods) was de zaal niet leeg, en de tijden klopten ook. Ik kon gewoon met de een na laatste trein terug. Ik denk dat ze hun leven wat gebeterd hebben...

Echt vol kon ik het die avond ook niet noemen. En het is wel zo dat de meeste concerten een nog lagere opkomst genereren. De enige 2 keer dat ik me kan herinneren dat het echt druk was was bij Dismember en Municipal Waste.

Kleine kans dat ik aanwezig ben, hangt er van af of ik tegen die tijd niets beters te doen heb.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-09-2007 22:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe zal wel weer geen hond komen dus

Je moeder.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 20-09-2007 23:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Kloteforum! Ik probeer er nog wat van te maken...

Bla

Marchosias 666
Hatred and Ideology
Usericon van Marchosias 666
Posted 21-09-2007 11:33 by Marchosias 666 Wijzig reactieProfiel van Marchosias 666Quote dit berichthttp://www.cirithgorgor.nl

als Cirith Gorgor nou eens nu-metal gaat spelen, dan stroomt de tent wel vol!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2007 11:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

doe eens een fransje bauer cover.
komen de chickas ook!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-09-2007 11:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Nu maar hopen dat die "geluidsman" van de vorige keer thuisblijft haha..

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Marchosias 666
Hatred and Ideology
Usericon van Marchosias 666
Posted 21-09-2007 11:44 by Marchosias 666 Wijzig reactieProfiel van Marchosias 666Quote dit berichthttp://www.cirithgorgor.nl

ik heb ook wel wat Matthias Reim in m'n repertoire zitten!

cynic
Usericon van cynic
Posted 21-09-2007 11:55 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

quote:
Op 20 september 2007 21:19 schreef MischiefMira het volgende:

Toen waren er inderdaad op zijn minst 20 man aanwezig, misschien wel 30...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 21-09-2007 12:06 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Je kunt aan de fotos op Metalshots zien dat het er veel meer waren. Het was niet vol maar zeker gezellig druk.

Bla

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2007 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Myr, je hapt ommeunig weet je dat?
Is niet erg hoor, je bent daarmee een voorbeeldige bron van vermaak!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 21-09-2007 12:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ja lieverd, speciaal voor jou

Bla

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 21-09-2007 15:10 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Als iemand nu ook nog gaat opnoen wat er die datum nog meer voor bands in NL spelen, dan is het helemaal een anti topic geworden.

slome
Usericon van slome
Posted 21-09-2007 16:10 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2007 12:06 schreef MischiefMira het volgende:
Je kunt aan de fotos op Metalshots zien dat het er veel meer waren. Het was niet vol maar zeker gezellig druk.

Kijk eens wat vaker om je heen dan door de lens, het was toen echt niet druk

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 21-09-2007 16:30 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Het is idd maar een paar keer echt druk geweest in podium, meestal mag je blij zijn met 50 man/vrouw. Maar denk dat we hier wel aanwezig zijn, wordt ook de hoogste tijd dat wij weer eens naar podium gaan!

see you at occultfest!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2007 17:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2007 21:20 schreef Jenje het volgende:
Myra, lezen: http://www.zwaremetalen.com/recensie/9101/Unearthly-Trance-en-Ramesses-Het-Podium-Hoogeveen.html

sjees wat een verhaal..vrijwilligers ja, so what?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com