|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als er niks beters te doen valt.. en mits vervoer terug of elders slaapplaats want eh treintijden en Podium Hoogeveen gaan niet echt samen. |
|
Niet echt nee ... |
|
Zelfs niet een heel klein beetje.. Best jammer is dat. |
|
En dat het podium altijd zo leeg is bij concerten heeft daar natuurlijk helemaal niets mee te maken |
|
Nee precies. Tis ook niet zo heel raar dat het daar leeg is, als men een band laat spelen voor aanvangstijd. Of uren later.. |
|
Wat een flauwekul! Het is om kwart voor 12 afgelopen en om 12 u gaat de trein naar Zwolle! En reken maar dat het deze avond niet leeg zal zijn. ja, wel als iedereen zo slap denk als jullie... Bla |
|
quote:als hoogeveen zegt 12 uur wordt het waarschijnlijk 2 uur ... maar vind de bands niks, dus ben er sowieso niet |
|
quote: De ervaring leert dat men beter met de auto kan gaan, aangezien de speeltijden nooit kloppen. Er op rekenen met de trein terug te kunnen, is tot nu toe bij elk bezoekje aan Podium mis gegaan. Geen flauwekul helaas. Ben er dit jaar nog niet geweest trouwens, vorig jaar wel vaak en toen viel het bij sommige concerten reuze mee.. wat betreft bezoekersaantallen. Op de een of andere manier staat een bezoekje aan Podium altijd garant voor ultieme zatheid. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-09-2007 21:20] |
|
De laatste keer dat ik er was (met Salacious Gods) was de zaal niet leeg, en de tijden klopten ook. Ik kon gewoon met de een na laatste trein terug. Ik denk dat ze hun leven wat gebeterd hebben... Bla |
|
Myra, lezen: http://www.zwaremetalen.com/recensie/9101/Unearthly-Trance-en-Ramesses-Het-Podium-Hoogeveen.html |
|
quote: Echt vol kon ik het die avond ook niet noemen. En het is wel zo dat de meeste concerten een nog lagere opkomst genereren. De enige 2 keer dat ik me kan herinneren dat het echt druk was was bij Dismember en Municipal Waste. Kleine kans dat ik aanwezig ben, hangt er van af of ik tegen die tijd niets beters te doen heb. |
|
hehe zal wel weer geen hond komen dus Je moeder. |
|
Kloteforum! Ik probeer er nog wat van te maken... Bla |
|
als Cirith Gorgor nou eens nu-metal gaat spelen, dan stroomt de tent wel vol! |
|
doe eens een fransje bauer cover. komen de chickas ook! |
|
Nu maar hopen dat die "geluidsman" van de vorige keer thuisblijft haha.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ik heb ook wel wat Matthias Reim in m'n repertoire zitten! |
|
quote: Toen waren er inderdaad op zijn minst 20 man aanwezig, misschien wel 30... |
|
Je kunt aan de fotos op Metalshots zien dat het er veel meer waren. Het was niet vol maar zeker gezellig druk. Bla |
|
Myr, je hapt ommeunig weet je dat? Is niet erg hoor, je bent daarmee een voorbeeldige bron van vermaak! |
|
Ja lieverd, speciaal voor jou Bla |
|
Als iemand nu ook nog gaat opnoen wat er die datum nog meer voor bands in NL spelen, dan is het helemaal een anti topic geworden. |
|
quote: Kijk eens wat vaker om je heen dan door de lens, het was toen echt niet druk |
|
Het is idd maar een paar keer echt druk geweest in podium, meestal mag je blij zijn met 50 man/vrouw. Maar denk dat we hier wel aanwezig zijn, wordt ook de hoogste tijd dat wij weer eens naar podium gaan! see you at occultfest! |
|
quote: sjees wat een verhaal..vrijwilligers ja, so what? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |