|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
welk optreden in Tjechië ? Obscene extreme ? lampje |
|
quote:Inhume is grind, geen death. en wat dat betreft is inhume de beste band van nederland, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Yup. Fuck the world and fuck you |
|
hmmm, volgens mij speelden we daar niet zo heel erg beroerd... Maar ja, ik heb het vanachter een drumstel beleefd, ik weet dus niet hoe het over kwam op het publiek. Ik weet nog wel dat de pauzes eigenlijk te lang duurden (tussen de nummers bedoel ik dan). De respons was verder wel okay als ik het me goed herinner. lampje |
|
quote:Het kan ook zijn dat Defleshed By Flies te bezopen was om er een goed oordeel over te kunnen geven hoor. heeft ie vaker. en dan toch erover willen lullen, je weet hoe dat gaat. Fuck the world and fuck you |
|
Haha, ja, het bier vloeide er rijkelijk! Helaas voor de vleeseters was het eten er niet echt super, maar voor de rest is het zeker een vet festival. lampje |
|
Morgen dus...... |
|
wat is het speelschema morgen? moet tot 17.00 werken in amsterdam |
|
Ben je in iedergeval op tijd terug voor Gorefest. |
|
Zin in. Met een busje die kant op en op tijd aanwezig |
|
quote: Veel plezier! Hoop dat ze veel bezoekers krijgen! |
|
quote:Dank je. Dat hoop ik ook. |
|
quote: Ga jij ook schitteren door je afwezigheid? see you at occultfest! |
|
Nou was t nog druk? Hoorde dat t niet echt druk was maar wel gezellig, das altijd goed natuurlijk. see you at occultfest! |
|
kon altijd drukker, maar vond het erg gezellig! Gorefest was erg vet!! Sinister viel me erg tegen! |
|
Was zeker tof dat optreden van Gorefest. Inhume was ook meesterlijk, wat een maloten op het podium. Ik heb me kostelijk vermaakt. Sinister had volgens mij niet veel zin. En over de Monolith Death Cult kan ik niets vertellen. ps. Podium ziet er super uit na de verbouwing. the only pleasure is pain |
|
quote: Hebben ze boven ook weer een rockcafe? |
|
Boven was niet eens open gisteren, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. the only pleasure is pain |
|
Dit was een gezellig feestje! (Late reactie) Meer mensen dan ik verwacht had eigenlijk. Ik was aangenaam verrast. TMDC wist me ook aangenaam te verrassen. Ik ben nooit een erg grote fan geweest (no offense) maar op deze avond wisten ze me stevig omver te blazen. Dit maakt me erg nieuwsgierig naar het nieuwe album. Inhume is vooral erg gaaf om live te zien. Donders blazen en gek doen op het podium. Fijne live band. Sinister klonk muzikaal gezien wel lekker maar d'r zat weinig show aan. Beetje een gemiste kans. Ik ben ook nooit een grote Gorefest fan geweest maar het nieuwe album trek ik erg goed en zo ook deze show. Het ging lekker tekeer en aan het eind speelde ze nog even de klassiekers. Fijne avond, goede muziek en een erg gezellige sfeer. Hopelijk doet het Podium vaker van dit soort dingen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |