|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De titel dekt de lading aardig, lijkt me. 6 oktober EHBO bbq in cafe Rocks, enschede, met live optredens van Belle Gunness, Context en Rosie. Aanvangstijd en prijs wordt zsm bekend gemaakt. Voorlopige speelschema: 18.30 - 19.15 Belle Gunness 19.45 - 20.30 Context 21.00 - 21.45 Rosie Linkjes: EHBO: www.enschedeseheadbangers.nl Cafe rocks: www.caferocks.nl Belle Gunness: www.myspace.com/bellegunnessmetal All-star femal death metal Context: www.context-band.nl Death/thrash metal met een gezonde dosis melodie Rosie heeft helaas geen site, maar maakt vette rock ala AC/DC Wie o wie mogen we verwachten die avond? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-10-2007 0:09] |
|
Organic Matter dus niet meer? [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 24-09-2007 14:57] The trend is dead. |
|
Nee, EHBO heeft gekozen voor Rosie, en dan zit de avond vol. |
|
Zijn er dan ook weer van die dikke vette spareribs? |
|
In ieder geval een gebroken rib .. |
|
|
|
Aaaaaaaaaargh heeft een gebroken rib (zangeres van BG) |
|
Poeh, dat lijkt me niet handig zingen |
|
Ze zingt met d'r muil, niet d'r rib |
|
Ontzettend lomp stuk vreten |
|
.. had eerst een andere opmerking in gedachte hoor .. |
|
toe dan! toe dan! |
|
On topic jij Koen, komt die package van je nog eens naar het noorden toe? Probeer anders café Docx eens in Assen! |
|
Mail me maar ff welke package je precies bedoelt, ik bied er meerdere aan En stuur dan gelijk ff wat adressen door van zaaltjes/kroegen daar, ik ben in het noorden totaal niet bekend helaas. |
|
Pff .. ik ken er ook niet zoveel hoor, buiten lopen mensen enzo In Assen heb je iig twee rockcafés die wel eens bands neer zetten. Docx: http://www.docx.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-09-2007 16:15] |
|
quote: Welke cafés zijn dat? Mijn vriendin zei het laatst ook al, maar wist niet precies wat en waar, ze is er net gedeeltelijk heen verhuist. |
|
Docx iig .. en de andere ben ik de naam va kwijt Weten grindminder en skinypielert wel |
|
Muhahahaha! Daar ben ik dus niet bij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heatcliffs dacht ik. |
|
quote:NOU JA ZEG! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als jij gaat wél natuurlijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gaat een mooi dagje worden, eerst bbq bij Rocks, dan nog wat bandjes kijken in atak en even kijken of Escadron daar nog mag spelen en de jury gaat schoppen. Dan weer after party in atak/Rocks. |
|
quote:Ja die bedoel ik Maar begin even te twijfelen of die nog bestaat ... |
|
quote: Belle Gunness dus niet, heb ik uit betrouwbare bron. Bareuh... |
|
quote: Awwwwwwwwwww, jammer voor Context.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |