IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 21-12 Popfront Zwolle: DrDoom/Grinding Halt/Jobcrusher Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-12-2007 21:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en op de poster bij de deur ook. en de website is zeker nog stééds niet geupdate?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-12-2007 21:02]

Je moeder.

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 16-12-2007 4:16 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

ik zag het vandaag ook staan idd maar massive assault speelt helaas dus niet, en gasgoigne ook niet! word hard!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-12-2007 17:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

UP er met

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 21-12-2007 3:56 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

vandaag al! siked!

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-12-2007 4:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Zin in..

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 21-12-2007 9:26 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Ik zie wel...

Broeder Groefridder
Usericon van Broeder Groefridder
Posted 21-12-2007 11:51 by Broeder Groefridder Wijzig reactieProfiel van Broeder GroefridderQuote dit bericht

dan zie ik je daar wel!

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-12-2007 13:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Kut kut kut.
Niet aanwezig helaas.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-12-2007 13:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gaaassstttttt,
No to do he?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-12-2007 13:58 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Sorry.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-12-2007 17:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

heheh bummer iig!
Vanavond, zo de auto pakken!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2007 17:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 17:46 schreef jbassist het volgende:
heheh bummer iig!
Vanavond, zo de auto pakken!
Jij pakt ook alles he ...
succes vanaamd

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-12-2007 17:51 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

En thanks!

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 21-12-2007 22:33 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Wordt niet meer wat..
Misschien tot in de Doc dan maar

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-12-2007 1:21 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

DrDoom was gaaf, alleen erg jammer van het geluid.. In het begin kon ik de zang vrijwel helemaal niet horen, zoals de zanger steeds al aangaf, maar na een tijdje werd het iets beter maar nog niet echt goed..

Andere twee bandjes vond ik niet zo heel interessant, en het geluid bij de eerste band was wel erg hard en er zat een enorm gekraak overheen.. Misschien maar eens oordopjes kopen dan..

Maarja wel een leuke avond gehad..

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-12-2007 12:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Blijft Popfront natuurlijk
Maar verder trok ik het prima, beetje herrie schoppen daar

Broeder Groefridder
Usericon van Broeder Groefridder
Posted 24-12-2007 13:53 by Broeder Groefridder Wijzig reactieProfiel van Broeder GroefridderQuote dit bericht

alleen dr.doom gezien. Kort en hevig en best grappig. Als de de bas en gitarist nu iets minder luid zouden spelen dan kon de geluidset van het front het ook aan. Wel grappige oplossing van de 'zanger' om de monitoren vol open te laten zetten en deze naar het publiek te richten.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 24-12-2007 16:04 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ach ja popfront.....

herrie
Usericon van herrie
Posted 26-12-2007 1:38 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

[quote]Op 22 december 2007 1:21 schreef Helvete het volgende:
DrDoom was gaaf, alleen erg jammer van het geluid.. In het begin kon ik de zang vrijwel helemaal niet horen, zoals de zanger steeds al aangaf, maar na een tijdje werd het iets beter maar nog niet echt goed..

Andere twee bandjes vond ik niet zo heel interessant, en het geluid bij de eerste band was wel erg hard en er zat een enorm gekraak overheen.. Misschien maar eens oordopjes kopen dan..

of misschien een "echte" geluidsman/vrouw aanschaffen????

frustrerend om te horen en zien hoe deze tent - na jaren van belachelijke drankomzet tijdens "metalavonden" het nog geluid nog steeds niet voor elkaar heeft... jammer, want de toko opzich leent zich prima voor metal-georiënteerde bands en die bands verdienen een fatsoenlijke sound.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-12-2007 1:57 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Er is een prima geluid uit die set tehalen als je het mij vraagt, maar dan moet er ook niet een sjappo voorstaan haha

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 26-12-2007 15:38 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Setje goede versterkers ervoor zou geen overbodige luxe zijn.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-12-2007 17:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Dat dan weer wel iid.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-12-2007 19:04 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 december 2007 15:38 schreef blastmaster het volgende:
Setje goede versterkers ervoor zou geen overbodige luxe zijn.

Een technische rider voor jullie ook niet

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 27-12-2007 1:01 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Die hebben we!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-12-2007 1:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2007 19:04 schreef blonde rockgod het volgende:
Een technische rider voor jullie ook niet

Hahaha, als in: dat we minimaal zo hard moeten kunnen gaan op podium?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com