|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zag het vandaag ook staan idd maar massive assault speelt helaas dus niet, en gasgoigne ook niet! word hard! |
|
UP er met "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
vandaag al! siked! |
|
Zin in.. |
|
Ik zie wel... |
|
dan zie ik je daar wel! |
|
Kut kut kut. Niet aanwezig helaas. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gaaassstttttt, No to do he? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Sorry. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
heheh bummer iig! Vanavond, zo de auto pakken! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Jij pakt ook alles he ... succes vanaamd |
|
En thanks! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wordt niet meer wat.. Misschien tot in de Doc dan maar |
|
DrDoom was gaaf, alleen erg jammer van het geluid.. In het begin kon ik de zang vrijwel helemaal niet horen, zoals de zanger steeds al aangaf, maar na een tijdje werd het iets beter maar nog niet echt goed.. Andere twee bandjes vond ik niet zo heel interessant, en het geluid bij de eerste band was wel erg hard en er zat een enorm gekraak overheen.. Misschien maar eens oordopjes kopen dan.. Maarja wel een leuke avond gehad.. |
|
Blijft Popfront natuurlijk Maar verder trok ik het prima, beetje herrie schoppen daar "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
alleen dr.doom gezien. Kort en hevig en best grappig. Als de de bas en gitarist nu iets minder luid zouden spelen dan kon de geluidset van het front het ook aan. Wel grappige oplossing van de 'zanger' om de monitoren vol open te laten zetten en deze naar het publiek te richten. |
|
Ach ja popfront..... |
|
[quote]Op 22 december 2007 1:21 schreef Helvete het volgende: DrDoom was gaaf, alleen erg jammer van het geluid.. In het begin kon ik de zang vrijwel helemaal niet horen, zoals de zanger steeds al aangaf, maar na een tijdje werd het iets beter maar nog niet echt goed.. Andere twee bandjes vond ik niet zo heel interessant, en het geluid bij de eerste band was wel erg hard en er zat een enorm gekraak overheen.. Misschien maar eens oordopjes kopen dan.. of misschien een "echte" geluidsman/vrouw aanschaffen???? frustrerend om te horen en zien hoe deze tent - na jaren van belachelijke drankomzet tijdens "metalavonden" het nog geluid nog steeds niet voor elkaar heeft... jammer, want de toko opzich leent zich prima voor metal-georiënteerde bands en die bands verdienen een fatsoenlijke sound. |
|
Er is een prima geluid uit die set tehalen als je het mij vraagt, maar dan moet er ook niet een sjappo voorstaan haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Setje goede versterkers ervoor zou geen overbodige luxe zijn. |
|
Dat dan weer wel iid. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Een technische rider voor jullie ook niet www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Die hebben we! |
|
quote: Hahaha, als in: dat we minimaal zo hard moeten kunnen gaan op podium? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |