|
Auteur: |
|
|
Deze uitstekende band van eigen bodem verdient wat mij betreft een eigen topic En meteen maar goed nieuws te melden: quote: Upcoming Shows: 29 Sep 2007 20:00 Fascinus Sassenheim 10 Nov 2007 20:00 The Cave Amsterdam 17 Nov 2007 20:00 "Veendamned" @ Cafe Jansen en Jansen Veendam 24 Nov 2007 20:00 Skullfest (BE) Sint Laureins 15 Dec 2007 20:00 Dobbe Roden 8 Feb 2008 20:00 Onze Kring (BE) Wachtebeke - http://www.portall.net - http://www.myspace.com/portall voor al uw muziekjes |
|
Band van Elburgse bodem. Niet bijzonder, maar wel de moeite waard. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Yep Goed volk ook |
|
Vond ze muzikaal gezien wel ok, maar ben enorm afgeknapt toen ik ze een keer live zag. Wat is die zanger/ gitarist een onwijs arrogante pik zeg |
|
Ik heb nog bij die zanger op school gezeten, zat een klas lager dan ik. Het was een Christelijke mavo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 |
|
Live inderdaad een ijzersterke band. Die hadden wat mij betreft wel in het voorprogramma van Machine Head gemogen. |
|
Ze moeten alleen wat aan dat 'Pantera rip-off logo' van ze doen. Dat kan echt niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dan zal dat mijn ding wel niet zijn.. |
|
Prima optreden afgelopen zaterdag (en mooie lichtshow natuurlijk ) |
|
quote: Eerste keer dat ik ze zag, Aaltjes rock 2005, vielen ze tegen. Later op Stonehenge 2006 weer gezien en toen heerschten ze de pannen van de Buze. In minder dan een jaar behoorlijk gegroeid dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ah, weten we ook weer wie jij bent |
|
quote: live kwam ie inderdaad niet erg oke over (toen datzelfde optreden als waar snaack t over heeft en waar ik t toen ook al met m over had) muzikaal zit t wel oke en met t nieuwe logo ontwerp van spectre ziet t er ook nog allemaal es fijntjes uit... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: O ja? |
|
Hehe, ja. Ik kwam pas naderhand achter. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als je net insinueerde dat jij het licht deed, wel, ja. |
|
Onze lichtshow was vetter uiteraard. (eigen lichtman FTW!) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-09-2007 18:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
betrapt. En dat was zeker een relaxte lichtshow Verder gaan er nog wat credits naar Frank (h) die het ingehangen heeft |
|
Aardig bandje wel, heb hier 2 demo's/promos liggen. [interessant-doe-modus]Ook wel aardig wat jointjes met de zanger gerookt, een fijne man is het![/interessant-doe-modus] No meat is sweater |
|
quote: Mee eens. Ondanks de tijdsdruk prima mee samengewerkt! Qua muziek niet bijzonder vernieuwend, maar de boodschap kwam wel degelijk over |
|
|
|
Ik was best wel onder de indruk toen ik ze live zag. Niet de meest orginele muziek ooit, maar het stond als een huis. Aardige gasten ook. |
Index / Heavy Metal |