|
Auteur: |
|
|
15 december Legion of The Damned Cliteater In café Tinus te Helden www.goedtoeven.nl Verder is er nog weinig info te vinden, maar wie weet ben ik er wel bij |
|
wie weet |
|
Hier ben ik bij...leuk café en goed zat worden daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Te ver weg. Wel jammer.. had Legion of the Damned nog wel eens willen zien weer. Is weer even geleden. You're running in circles |
|
quote:+1 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dit is nog geen uur rijden lekkere schandknaap! Ik denk dat wij hier best even kunnen gaan staan knuffelen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ok dan.. omdat we gaan knuffelen... [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 27-09-2007 21:25] You're running in circles |
|
Voor de mensen die gaan; veel plezier! Voor mij zit het er financieël gezien helaas niet in vanavond |
|
Aanwezig! Ik kwam er vanmiddag even langs, Tinus, en ze hebben gewoon een tent aan het pand gebouwd voor de garderobe, zodat het binnen max vol is. Eerste band 21:30 a 22:00 wist de aanwezige barman te vertellen en het is rete uitverkocht, dus zij die geen kaartje hebben: bespaar je de moeite.. |
|
Is het al uitverkocht? Ik hoorde dat ze nog 50 kaarten achtergehouden hadden. Maja vrienden van me hadden een kaartje over maar ik kan er helaas niet bij zijn. |
|
Dat zei degene die daar vanmiddag binnen was achter de bar tegen me. Meer kan ik er ook niet van maken. |
Index / Concerten |