|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deuren gaan gewoon om 19.00 open |
|
quote: U heeft mail. |
|
Bedankt man!! Proost Na regen komt nog een bui |
|
Heb er zin in. Ik heb mijn slechtste CD's al uitgezocht om jullie mee lastig te vallen. SUPPORT NIGGAZ. |
|
quote: |
|
gaat hij door voor de koelkast of de magnetron? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Misschien wel voor een uniek Metalshots T-shirt ;-) |
|
tot straks Death is just the beginning |
|
Zozo dat was nice Beter als ik had verwacht.. ben eigenlijk helemaal niet zo van de black metal. Maar dit was allemaal goed te doen. You're running in circles |
|
|
|
quote:Neem maar eentje mee straks |
|
quote: Verwacht ik wel dat je hem regelmatig draagt, te beginnen met vandaag bij Bloodshed ;-) Ik neem dan één van mijn laatste t-shits maat L mee. Cheers. |
|
Als ik daar maar in pas Thanks anyway [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-10-2007 12:32] |
|
Het was echt een lekker feestje ja. mooie foto's btw. heb mezelf nog kunnen vinden ook hehe. dat bloed stonk idd. dacht ervan af te zijn toen ik naar buiten ging, maar een maat van me zat er ook onder iig zijn schoenen, dus heb er de hele reis nog van kunnen genieten. Death is just the beginning |
|
Erg geslaagde avond, met Impiety als hoogtepunt. Zo ontzettend smerig en hard, en wat een energieke show! |
|
Helaas allemaal gemist. |
|
Erg geslaagd, viel allemaal nog wel mee met de drukte! Wat een lugubere geur hing daar zeg, heerlijk! Het tijdschema klopte trouwens precies! [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 13-10-2007 17:33] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Ja die geur was vanavond nog te merken, ging bijna over mijn nek op t podium, gatverdamme !!! |
|
Hmmmz de wierrook die is gekocht heeft dus geen ruk geholpen. Klote Zweden.. |
|
quote: Dat is nu BLACK METAL van het zuiverste wijwater!!! |
|
quote: coole pix ondanks het zintuig verdovende sfeer element |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |