IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Real Hate/Blind Sight/One Bullet Left/Final Stand 16 november @ De Stunt Epe Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-10-2007 17:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Vrijdagavond 16 November Metal Event Epe met:

*Real Hate
*Blind Sight
*One Bullet Left
*Final Stand

Aanvang: 20 uur
Entree: 5 euro

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-10-2007 19:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 oktober 2007 17:47 schreef Doomy het volgende:
Vrijdagavond 16 November Metal Event Epe met:

*Real Hate
*Blind Sight
*One Bullet Left
*Final Stand

Aanvang: 20 uur
Entree: 5 euro

"IncestFest"?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-10-2007 19:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 07-10-2007 19:15 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2007 19:05 schreef blonde rockgod het volgende:
"IncestFest"?

Hoezo, bint dit allemaal jonge mensen ja?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 07-10-2007 20:58 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Wie weet als ik dan niks te doen heb . Maar volgens mij is het niet echt bereikbaar met ov?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-10-2007 7:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Aan de flyer te zien, is Blind Sight headliner. Jammer dat m'n laatste bus om 22.34 gaat.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-10-2007 8:54 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 oktober 2007 19:15 schreef Borthulaz het volgende:
Hoezo, bint dit allemaal jonge mensen ja?

Nah, Epe......

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-10-2007 8:55 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ha ha, Epe. Ha .....

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-11-2007 20:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

*schop*

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 06-11-2007 20:45 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

aanwezig!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-11-2007 20:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

koel!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2007 21:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe epe de geksteuh!!!

Je moeder.

mascha
Usericon van mascha
Posted 06-11-2007 21:04 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

ik ben erbij als ik ergens kan blijven slapen

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-11-2007 15:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Je mag wel bij mij blijven slapen hoor...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-11-2007 6:55 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

*schop*

karnivoor, inmiddels al besloten om WEL te gaan???

mascha
Usericon van mascha
Posted 12-11-2007 10:16 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2007 15:53 schreef Doomy het volgende:
Je mag wel bij mij blijven slapen hoor...

ik blij het hele weekend

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 12-11-2007 14:58 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Wel fijn he doomy een thuiswedstrijd?!

see you at occultfest!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-11-2007 16:13 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2007 10:16 schreef mascha het volgende:
ik blij het hele weekend

quote:
Op 12 november 2007 14:58 schreef the witch het volgende:
Wel fijn he doomy een thuiswedstrijd?!
Kom je ook?!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-11-2007 16:29 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

*kick*

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-11-2007 17:07 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

the witch
Usericon van the witch
Posted 13-11-2007 17:54 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 12 november 2007 16:13 schreef Doomy het volgende:

Kom je ook?!

Nee helaas pindakaas (is voor ons geen thuiswedstrijd he he) maarre have fun! Wel een goede zaak metal in Epe en doe de groeten aan OBL.

see you at occultfest!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-11-2007 18:00 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hehe tnx!
Er is anders wel slaapplek hier!

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 13-11-2007 18:00]

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 15-11-2007 22:30 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 8:54 schreef blonde rockgod het volgende:
Nah, Epe......

Ligt anders wel heel dicht bij zwolle!

Ik ga er een kijkje nemen!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-11-2007 6:29 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 22:30 schreef mrugly het volgende:
Ligt anders wel heel dicht bij zwolle!

Ik ga er een kijkje nemen!

Koel!

the witch
Usericon van the witch
Posted 16-11-2007 12:45 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 13 november 2007 18:00 schreef Doomy het volgende:
Hehe tnx!
Er is anders wel slaapplek hier!

Thanx voor t aanbod maar de enige band die ik ken is obl en die heb ik dit jaar al heel vaak gezien en bovendien gaan we morgen ook al naar de lantaarn (fates warning).

see you at occultfest!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-11-2007 16:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2007 12:45 schreef the witch het volgende:
Thanx voor t aanbod maar de enige band die ik ken is obl en die heb ik dit jaar al heel vaak gezien en bovendien gaan we morgen ook al naar de lantaarn (fates warning).

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com