|
Auteur: |
|
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Shit.. dat is Teringver...... Jammer.. Ben wel benieuwd naar Watain... |
|
Zeker ver... 22 feb een vrijdag? |
|
tsjah ik ben na een week werken nooit op m'n best, grote kans dat ik geen zin heb om na m'n werk door de spits naar Eindhoven te rijden. Misschien als ik iemand kan vinden die meewil, want ik ben wel beniewd. |
|
Ik kan ook niet alles weten dus verlos me uit m'n lijden; wat voor muziek is ut? Rock 'n Roll I hope so! |
|
ik ben daarbij! |
|
Ik ben er wel ja.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: BLACK FUCKING METAL alleen veel te ver weg. Ben één keer in Bladel geweest... dat doen we dus niet meer he. Bladel, hoe verzin je het? |
|
quote: Underground nu-metal |
|
cool, black fucking metal is cool. Maar ja, ik ga niet heenen |
|
iedereen die thuis is in de black metal weet dat deze line-up het waard is om een kankereind te reizen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Zeg Vuig, organiseer jij concerten ofzo ? Of hou je het gewoon erg goed in de gaten ? |
|
quote: Ik denk het tweede.. Hij zit met Fluisterwoud immers ook in de bm-underground.. Hij heeft wel ergens gelijk trouwens.. Een band als Watain zul je niet vaak live kunnen meemaken.. maar toch erg ver... |
|
ik wordt veel op de hoogte gehouden wat concerten betrefd... 22 feb moet ik zelf spelen.. vandaar.. hahah ik organiseer ook wel ens wat.. zo is dit concert (zie flyer) door mij georganiseerd dat wordt helemaal vet, aangezien GOTMOOR en ICONOCLASM (samen met LUGUBRUM en NATRACH) de top van de belgische bm underground zijn!!! LUGUBRE is retevette black metal, grimm vette zuip metal en goatlord, ja.. die zijn ook vet! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
daar ben ik dus ook bij I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
Index / Concerten |