|
Auteur: |
|
|
Yeet, "From the depths of the West Corner, all hail... Xolvar!" ... Of om het wat ongenuanceerder te stellen, wij zijn Xolvar, een groepke afkomstig uit de Westhoek, Ieper meerbepaald. We spelen een mix van allerlei soorten metal (daar de verschillende bandleden een nogal verschillende smaak van muziek hebben) en vonden het wel passend het zootje "Mash Metal" te dopen. Op onze kersverse myspace kun je enkele samples beluisteren, let vooral niet op de nogal zwakke geluidskwaliteit daar het opnames betreft die tijdens een repetitie zijn opgenomen. Momenteel huizen we in de studio voor de opname van een heuse demo. We zouden het vinden mochten jullie eventjes tijd nemen om onze myspace-teller de hoogte in te doen gaan en eventueel kort te zeggen wat jullie ervan denken. Vinden jullie het maar niks, dan zoeken we wel een zondebok binnen de groep om de schuld in diens schoenen te schuiven ... Cheerzzzz, Wannes Xolvar Misschien voor ik het vergeet de link ook nog: www.myspace.com\xolvar |
|
De goede MySpace-link: http://www.myspace.com/xolvar EDIT: De eerste twee nummers op de MySpace-pagina zijn hetzelfde? Het klinkt niet heel erg vreselijk ofzo, maar de cleane zang klinkt niet bepaald stabiel. Verder wel aardig. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 09-10-2007 21:16] |
|
pwnd, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tenderstrike, Alvast bedankt voor de vlugge verbetering, het was om te kijken of je wel aan het opletten was :p Als ik je ooit eens zie op een optreden geef ik je een gesigneerde pint kado Tweede poging: www.myspace.com\xolvar Allen daarheen!!! Cheerzzzz |
|
Het lukt met dus niet om die onnozele myspace link goed weer te geven, gelieve de raad van Tenderstrike te volgen inzake onze link... je vindt ze wel Ik probeer nog een laatste keer: http://www.myspace.com/xolvar Cheerios |
|
Ja, nee, ja... Die link... edit: ah! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 09-10-2007 21:24] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
[quote]Op 9 oktober 2007 21:18 schreef attila_de_hun het volgende: wat betekent "yeet" eigenlijk. Yeet is Westhoeks voor "Yo Everzwins Eetn Tonight" (vertaald: goeienavond, zullen we vanavond een everzwijntje eten), wordt veelal gebruik bij eerste afspraakje met een wulpse boerendochter. [Dit bericht is gewijzigd door WannesXolvar op 09-10-2007 21:27] |
|
Even ter herinnering, Wij zijn Xolvar, een band uit de Iepersche regionen. Momenteel bestaan we uit vier stoere mannen: (zanger, bassist, gitarist en drummer) van gemiddeld 23 jaar. We zijn tevens nog op zoek naar een vijfde lid om keyboard of melodische gitaar te spelen…maar dit terzijde. Neem aub een kijkje op onze myspace voor nummers en videoclip. We spelen een mix van thrash, melodic, groove, speed, experimental, power etc etc metal... dat we het zelf niet weten... http://www.myspace.com/xolvar Voor meer info of als we eens mogen optreden op jouw feestje, bruiloft of metalfestival. (we zijn heel schappelijk van prijs, ik heb onlangs nog vergeleken met Metallica en Kiss) xolvar@hotmail.com theallmightywarrior@hotmail.com Cheerzzz Wannes in naam van mighty Xolvar |
Index / Heavy Metal |