IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Organic Matter - Cypher - Detonation 22 - 12 -07 KOORNBEURS DELFT Volgende pagina
Cees
Usericon van Cees
Posted 10-10-2007 11:49 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

22 december (zaterdag as.) vindt er weer een editie van Metalfest plaats in OJV de Koornbeurs in Delft. Detonation en Organic Matter zullen de zaal flink bezig houden en tussendoor zal een DJ een aantal metal klassiekers ten gehore brengen. Bovendien is het heel goedkoop want de entree is maar €4 en het bier maar €1! Aanvang 21u; meer info op www.koornbeurs.nl
4 Euro.

www.koornbeurs.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 21-12-2007 16:09]

The trend is dead.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-10-2007 11:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Succes

Deto en Cypher ga ik een dag eerder al in Dynamo zien

Cees
Usericon van Cees
Posted 10-10-2007 12:50 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 11:55 schreef Judge M. het volgende:
Succes

Deto en Cypher ga ik een dag eerder al in Dynamo zien

Hehe, niet eens in Delft

The trend is dead.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-10-2007 12:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 oktober 2007 12:50 schreef Cees het volgende:
Hehe, niet eens in Delft
Ik ben bandbegeleider die avond dus ik zal ze wel metaal voorbereiden

Cees
Usericon van Cees
Posted 10-10-2007 12:53 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 12:51 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben bandbegeleider die avond dus ik zal ze wel metaal voorbereiden

Haha nice

The trend is dead.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 11-10-2007 10:34 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Best vet, maar zit dan waarschijnlijk bij waking the dead.

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Cees
Usericon van Cees
Posted 14-10-2007 13:24 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Flyer binnekort

The trend is dead.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-10-2007 7:30 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Klinkt interessant, tegen die tijd nog maar eens kijken.

Cees
Usericon van Cees
Posted 15-10-2007 14:30 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Entree is dus 3 Euro.

The trend is dead.

ShannyPoo
Usericon van ShannyPoo
Posted 06-11-2007 22:30 by ShannyPoo Wijzig reactieProfiel van ShannyPooQuote dit bericht

Jeeeej! Das echt wreed Cees!

Heel Veel Succes alvast!

Heb zin in 15 Decembeeeeeer!

A building gets torched. All that is left is ashes. I used to think that was true about everything - families, friends, feelings. But now I know that sometimes, if love proves real, two people who are meant to be together; nothing can keep them apart.

Cees
Usericon van Cees
Posted 15-11-2007 21:33 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

The trend is dead.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-11-2007 21:47 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Oh, daar ben ik misschien wel bij.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cees
Usericon van Cees
Posted 15-11-2007 21:49 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 21:47 schreef Leviathanica het volgende:
Oh, daar ben ik misschien wel bij.

Cool

The trend is dead.

Leviathanica
Posted 15-11-2007 21:53 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 november 2007 21:49 schreef Cees het volgende:
Cool

Het is lekker in de buurt en ik ben niet voor niets lid van de DMB. (Delftsche Metal Brigade... )

Cees
Usericon van Cees
Posted 15-11-2007 21:54 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 21:53 schreef Leviathanica het volgende:
Het is lekker in de buurt en ik ben niet voor niets lid van de DMB. (Delftsche Metal Brigade... )

Ow kicke. Wist niet eens dat het bestond hehe. Ik hoorde van Detonation dat het vorige keer volle bak was. Dus ben erg benield. En weet jij toevallig: wij moeten dus spelen in de Eetzaal. Dat is toch boven? Waar dat podium staat? .

The trend is dead.

Leviathanica
Posted 15-11-2007 21:57 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 november 2007 21:54 schreef Cees het volgende:
Ow kicke. Wist niet eens dat het bestond hehe. Ik hoorde van Detonation dat het vorige keer volle bak was. Dus ben erg benield. En weet jij toevallig: wij moeten dus spelen in de Eetzaal. Dat is toch boven? Waar dat podium staat? .

Ik heb geen idee, boven heb je meer ruimte maar beneden is het mooier. Ik denk dat je boven moet spelen.
En die DMB is ooit opgericht met wat vrienden tijdens een zuipavond, we moeten nog steeds shirts laten drukken.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-11-2007 21:58]

Cees
Usericon van Cees
Posted 15-11-2007 21:59 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 21:57 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb geen idee, boven heb je meer ruimte maar beneden is het mooier. Ik denk dat je boven moet spelen.
En die DMB is ooit opgericht met een wat vrienden tijdens een zuipavond, we moeten nog steeds shirt laten drukken.

Haha Geniaal haha. Zo had mijn broer een clubje opgericht met ze vrienden. BIERVRIEND ( En dan het nummer van hun ). Bijv. Biervriend 59. Ofzo hehe. Hadden ze ook t-shirts van.

Maar dan speel ik liever boven. Wat ruimer, al hoewel het podium is niet al te groot haha

The trend is dead.

Leviathanica
Posted 15-11-2007 22:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 november 2007 21:59 schreef Cees het volgende:
Haha Geniaal haha. Zo had mijn broer een clubje opgericht met ze vrienden. BIERVRIEND ( En dan het nummer van hun ). Bijv. Biervriend 59. Ofzo hehe. Hadden ze ook t-shirts van.

Maar dan speel ik liever boven. Wat ruimer, al hoewel het podium is niet al te groot haha

Geweldig!
Boven zou wel beter zijn, maar het blijft een klein kutzaaltje. Maarja, het bier is 1 pleuro en dat maakt een hoop goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-11-2007 22:02]

Cees
Usericon van Cees
Posted 15-11-2007 22:02 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 22:01 schreef Leviathanica het volgende:
Geweldig!
Boven zou wel beter zijn, maar het blijft een klein kutzaaltje. Maarja, het bier is 1 pleuro en dat makt een hoop goed.

Haha precies. Hoop dat het een beetje los gaat. Wel gaaf, word voor mij een drukke maand. Alle zaterdagen optreden. Maar dan ook met me andere band.

Maar goed, meschien tot dan

The trend is dead.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 15-11-2007 22:11 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 21:53 schreef Leviathanica het volgende:

Ik ga denk ik naar wanking the dead

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Leviathanica
Posted 15-11-2007 22:13 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 november 2007 22:11 schreef Digerdoden het volgende:
Ik ga denk ik naar wanking the dead

Festival ofzo?
Wat komt er dan, en waar?

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 15-11-2007 22:20 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 22:13 schreef Leviathanica het volgende:
Festival ofzo?
Wat komt er dan, en waar?

Het is twee dagen in de goudvishal, de line-up is nog niet helemaal bekend, maar John zal wel erg geïnteresseerd zijn
LUGUBRUM (BEL)

MORTUARY DRAPE (IT)

CELESTIAL BLOODSHED (NOR)

THE ONE (UK)

WELTBRAND (NL)

ZWARTKETTERIJ (NL)

+ more!!!!

Leviathanica
Posted 15-11-2007 22:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 november 2007 22:20 schreef Digerdoden het volgende:
Het is twee dagen in de goudvishal, de line-up is nog niet helemaal bekend, maar John zal wel erg geïnteresseerd zijn
LUGUBRUM (BEL)

MORTUARY DRAPE (IT)

CELESTIAL BLOODSHED (NOR)

THE ONE (UK)

WELTBRAND (NL)

ZWARTKETTERIJ (NL)

+ more!!!!

Klink goed ja. Maarja de Goudvishal is zo ver weg en je moet naar huis voordat je de helft heb kunnen zien.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 15-11-2007 22:24 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2007 22:22 schreef Leviathanica het volgende:
Klink goed ja. Maarja de Goudvishal is zo ver weg en je moet naar huis voordat je de helft heb kunnen zien.

Ik zal even onderzoeken of de R in een B wil/kan veranderen

Leviathanica
Posted 15-11-2007 22:26 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 november 2007 22:24 schreef Digerdoden het volgende:
Ik zal even onderzoeken of de R in een B wil/kan veranderen

Haha, da's een doordenkertje, maarja ik ben dan ook blondt². Vervalletje zegt dat als Mortuary Drape de laatste band is je niet zoveel mist, maar voor de trein zal je wel meer bands moeten missen.
Hoe dan ook, jij beslist.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-11-2007 22:27]

Cees
Usericon van Cees
Posted 15-11-2007 22:34 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Doe dat lekker in het topic van Waking The Dead

The trend is dead.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com