|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
22 december (zaterdag as.) vindt er weer een editie van Metalfest plaats in OJV de Koornbeurs in Delft. Detonation en Organic Matter zullen de zaal flink bezig houden en tussendoor zal een DJ een aantal metal klassiekers ten gehore brengen. Bovendien is het heel goedkoop want de entree is maar €4 en het bier maar €1! Aanvang 21u; meer info op www.koornbeurs.nl 4 Euro. www.koornbeurs.nl [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 21-12-2007 16:09] The trend is dead. |
|
Succes Deto en Cypher ga ik een dag eerder al in Dynamo zien |
|
quote:Ik ben bandbegeleider die avond dus ik zal ze wel metaal voorbereiden |
|
quote: Haha nice The trend is dead. |
|
Best vet, maar zit dan waarschijnlijk bij waking the dead. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Flyer binnekort The trend is dead. |
|
Klinkt interessant, tegen die tijd nog maar eens kijken. |
|
Entree is dus 3 Euro. The trend is dead. |
|
Jeeeej! Das echt wreed Cees! Heel Veel Succes alvast! Heb zin in 15 Decembeeeeeer! A building gets torched. All that is left is ashes. I used to think that was true about everything - families, friends, feelings. But now I know that sometimes, if love proves real, two people who are meant to be together; nothing can keep them apart. |
|
The trend is dead. |
|
Oh, daar ben ik misschien wel bij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Cool The trend is dead. |
|
quote: Het is lekker in de buurt en ik ben niet voor niets lid van de DMB. (Delftsche Metal Brigade... ) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ow kicke. Wist niet eens dat het bestond hehe. Ik hoorde van Detonation dat het vorige keer volle bak was. Dus ben erg benield. En weet jij toevallig: wij moeten dus spelen in de Eetzaal. Dat is toch boven? Waar dat podium staat? . The trend is dead. |
|
quote: Ik heb geen idee, boven heb je meer ruimte maar beneden is het mooier. Ik denk dat je boven moet spelen. En die DMB is ooit opgericht met wat vrienden tijdens een zuipavond, we moeten nog steeds shirts laten drukken. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-11-2007 21:58] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Haha Geniaal haha. Zo had mijn broer een clubje opgericht met ze vrienden. BIERVRIEND ( En dan het nummer van hun ). Bijv. Biervriend 59. Ofzo hehe. Hadden ze ook t-shirts van. Maar dan speel ik liever boven. Wat ruimer, al hoewel het podium is niet al te groot haha The trend is dead. |
|
quote: Geweldig! Boven zou wel beter zijn, maar het blijft een klein kutzaaltje. Maarja, het bier is 1 pleuro en dat maakt een hoop goed. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-11-2007 22:02] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Haha precies. Hoop dat het een beetje los gaat. Wel gaaf, word voor mij een drukke maand. Alle zaterdagen optreden. Maar dan ook met me andere band. Maar goed, meschien tot dan The trend is dead. |
|
quote: Ik ga denk ik naar wanking the dead "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Festival ofzo? Wat komt er dan, en waar? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het is twee dagen in de goudvishal, de line-up is nog niet helemaal bekend, maar John zal wel erg geïnteresseerd zijn LUGUBRUM (BEL) MORTUARY DRAPE (IT) CELESTIAL BLOODSHED (NOR) THE ONE (UK) WELTBRAND (NL) ZWARTKETTERIJ (NL) + more!!!! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Klink goed ja. Maarja de Goudvishal is zo ver weg en je moet naar huis voordat je de helft heb kunnen zien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik zal even onderzoeken of de R in een B wil/kan veranderen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Haha, da's een doordenkertje, maarja ik ben dan ook blondt². Vervalletje zegt dat als Mortuary Drape de laatste band is je niet zoveel mist, maar voor de trein zal je wel meer bands moeten missen. Hoe dan ook, jij beslist. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-11-2007 22:27] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Doe dat lekker in het topic van Waking The Dead The trend is dead. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |