IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Unexpect (Canada)
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-10-2007 16:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heeft iemand deze band al gehoord? Experimentele metal uit Canada. Zo'n beetje het meest bizarre wat ik in tijden ben tegengekomen. Een onmeunige mix van death metal, mathcore, jazz, prog, grunts en vrouwelijke vocalen, met een scheut freakiness à la oude SOAD en weet ik veel meer.

Blijkbaar toeren ze dezer dagen in de VS en Canada met After Forever (?? wazige combi).

http://www.myspace.com/unexpect

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-10-2007 16:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik geloof dat ik hun laatste cd wel eens geluisterd heb. Binnenkort nog maar een keer doen dan.

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 10-10-2007 16:32 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Die ben ik laatst toevallig ook tegen gekomen! Je omschrijving "bizar" komt het dichtst in de buurt, ja :')

Erg lekker!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 10-10-2007 16:55 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Heb het ff de nummers op myspace geluisterd, inderdaad bizarre muziek, maar wel heel erg gaaf!

slome
Usericon van slome
Posted 10-10-2007 18:44 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ben ik de enige die dat bizarre wel mee vind vallen? Dit doet me erg denken aan Estradasphere, met als grootste verschil dat ik hier bv geen stukjes surfmuziek of nintendodeuntjes in terug hoor. En dit meer metal blijft ipv alle denkbare genres even bij langs te gaan.

Lekker klinken die nummers op hun myspace zekers te weten wel.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2007 21:27 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik ben het ff aan het neerladen... ben wel erg benieuwd na de reacties in dit topic.

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 11-10-2007 0:13 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Erg moeilijk doorheen te komen, maar toch behoorlijk goed. Zelfs ik wordt moe van dit soort schijfjes, dus daarom draai ik het eigenlijk maar weinig. Zat laatst weer te denken om het op te zetten, nog niet van gekomen. Zitten zoiezo paar goede tracks bij.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-10-2007 12:06 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Een band met technisch zeer vaardige muzikanten, zelf heb ik hun laatste album "In a Flesh Aquarium" in mijn bezit en ik denk dat ze geinspireerd zijn door de films van Tim Burton, gezien de cover van hun demo We the Invaders, de songteksten en de carnavaleske sound.

Eigenzinnige band.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2009 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

apart

signature

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 03-06-2011 15:47 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Nieuwe plaat, Fables of Sleepless Empire, is hier in zijn geheel te streamen:

http://unexpect.bandcamp.com/album/fables-of-the-sleepless-empire

Bevalt tot nu toe erg goed.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2011 17:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

altijd!

zaligheid

signature

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-08-2011 18:50 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Bijzondere band, ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het is in ieder geval... anders.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-08-2011 20:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2011 18:50 schreef Blueprint het volgende:
Bijzondere band, ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het is in ieder geval... anders.

+1
al een paar keer zitten luisteren naar hun nieuwste album en ik kan er ook weinig mee
ik vind het zeker niet slecht en hier en daar zitten er echt goede stukken in, maar als geheel...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-09-2011 3:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

MUZIKALE AIDS

Bij het tweede nummer afgezet. Gebeurt niet snel hier.

edit: zowat nooit.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 05-09-2011 4:04]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com