|
Auteur: |
|
|
Heeft iemand deze band al gehoord? Experimentele metal uit Canada. Zo'n beetje het meest bizarre wat ik in tijden ben tegengekomen. Een onmeunige mix van death metal, mathcore, jazz, prog, grunts en vrouwelijke vocalen, met een scheut freakiness à la oude SOAD en weet ik veel meer. Blijkbaar toeren ze dezer dagen in de VS en Canada met After Forever (?? wazige combi). http://www.myspace.com/unexpect She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik geloof dat ik hun laatste cd wel eens geluisterd heb. Binnenkort nog maar een keer doen dan. |
|
Die ben ik laatst toevallig ook tegen gekomen! Je omschrijving "bizar" komt het dichtst in de buurt, ja :') Erg lekker! |
|
Heb het ff de nummers op myspace geluisterd, inderdaad bizarre muziek, maar wel heel erg gaaf! |
|
Ik ben het ff aan het neerladen... ben wel erg benieuwd na de reacties in dit topic. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Erg moeilijk doorheen te komen, maar toch behoorlijk goed. Zelfs ik wordt moe van dit soort schijfjes, dus daarom draai ik het eigenlijk maar weinig. Zat laatst weer te denken om het op te zetten, nog niet van gekomen. Zitten zoiezo paar goede tracks bij. |
|
Een band met technisch zeer vaardige muzikanten, zelf heb ik hun laatste album "In a Flesh Aquarium" in mijn bezit en ik denk dat ze geinspireerd zijn door de films van Tim Burton, gezien de cover van hun demo We the Invaders, de songteksten en de carnavaleske sound. Eigenzinnige band. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
apart signature |
|
Nieuwe plaat, Fables of Sleepless Empire, is hier in zijn geheel te streamen: http://unexpect.bandcamp.com/album/fables-of-the-sleepless-empire Bevalt tot nu toe erg goed. |
|
altijd! zaligheid signature |
|
Bijzondere band, ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het is in ieder geval... anders. |
|
quote: +1 al een paar keer zitten luisteren naar hun nieuwste album en ik kan er ook weinig mee ik vind het zeker niet slecht en hier en daar zitten er echt goede stukken in, maar als geheel... |
|
MUZIKALE AIDS Bij het tweede nummer afgezet. Gebeurt niet snel hier. edit: zowat nooit. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 05-09-2011 4:04] |
Index / Heavy Metal |