|
Auteur: |
|
|
--grind/death/noise-- Dinsdag 30 oktober 2007 >BESTIAL DEVASTATION [italy] www.myspace.com/bestialdevastation >OBSCURIS [071] www.myspace.com/obscuris 21.00 uur open / 23.00 uur einde SUB071 - Schuttersveld 1 - Leiden - www.sub071.nl www.myspace.com/sub071 [Dit bericht is gewijzigd door Bokkum op 15-10-2007 17:56] |
|
hopperdepop! Omhoog ermee! Blazen met die hap! |
|
Helemaal mee eens! Uiteraard ben ik van de partij! OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Nu kom ik al een tijdje in Leiden, maar van de SUB071 heb ik echt nog nooit gehoord. Wat is dat voor tent? |
|
Laat dan maar zitten. |
|
"SUB071 is a small basement right in the city center of Leiden (west-coast/the Netherlands) , with a max. of 50 visitors. A group of music-loving people are organizing nice shows once a week in this new venue. The idea is to combine a show with a cheap meal (vegan off course). We focus on Tuesdays and Thursday, because the Restaurant is open these days." Haha, fucking hippies. |
|
wat is er ofcourse aan vegan, hebben ze geen normaal voer? Je moeder. |
|
nee het is "off course". Dus het vegan is buiten het gangbare om |
|
Je groente neem ie daar, bij de burger king haal ie je vleesch... OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Ik ben er weleens geweest, het is eehh laten we zeggen lekker knus Ik ben i.e.g. wel aanwezig dindsdag. [Dit bericht is gewijzigd door phobia4 op 20-10-2007 13:05] |
|
Hop, morgen! Idd, lekker knus, met een gezonde prak voor de vroegkomers. Het is zeker ptijd afgelopen, geen zorgen. De volgende dag gewoon weer fris aan de bak.. |
Index / Concerten |