|
Auteur: |
|
|
Aanwezig in Eindhoven of in Amsterdam. Typo in de OP: 2007 moet 2008 zijn. |
|
Oew, gaaf! Ik ga zeker naar een van de concerten. Vorig jaar in Zaandam was ook erg cool |
|
Vermoedelijk aanwezig in Eindhoven Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Van de site van Effenaar: Wegens vertraging van de release van het nieuwe album van Evergrey zal de band voorlopig niet op tour gaan. De tour is derhalve afgelast. Gekochte kaarten kunnen terug gebracht worden naar de bekende vvk-adressen. |
|
ik hoop maar dat ze snel terug komen en opschieten met het album haha....blijft goede band vooral ten tijde van recreation day "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
Ga je nog naar Hengelo, Sil? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
He verdorie, ik lees dit allemaal nu pas... Balen. Maar hopen idd dat het album toch nog redelijk op tijd af is en dat we ze dit jaat nog live kunnen aanschouwen in een leuk zaaltje. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ik ga zeker wel naar hengelo, maar moet wel ff nieuwe datum bekend zijn haha. Ik ben wel zo idioot dat ik al die data mee pak. Trouwens Tom doet t goed op Ayreon he *trots zijn* haha hij kan t wel es...lol "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
Index / Concerten |