|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: huh met hand of voettekening natuulk |
|
quote: trouwens... promootje met jouw handtekening staat nu voor 300 euro op ebay. Jongens, lager bieden heeft geen zin Signature |
|
quote: whehehe er zijn er anders al 6 van die summoning dingen met krabbels van irmin drop zakken dus ..ik zou beginnen bij 50 eurocent |
|
quote: Maar "-Hell yeah!- Bert", dat is dan toch wel weer heel speciaal!. Vooruit met de geit, bieden vanaf 50 euro... Signature |
|
quote: cent ? ..... |
|
quote: nouja... vooruit Signature |
|
Melechesh was erg tof, op het geluid na dan. Jammer ook dat het nummer 'Rebirth of the Nemesis' zangtechnisch volledig de mist in ging, want dat nummer vind ik echt superlekker. Ik heb nog een stuk Irmin gezien maar dat trek ik echt niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Was een mooi feestje, kwam pas vlak voor Irmin binnenlopen en meteen promootje moeten kopen (krijg je ervan als de verkoper je kent) Irmin had er weer zin in. Blijft een lekkere live band om naar te kijken, maar toch ook vooral luisteren. Melechesh kwam iets minder uit de verf, maar dat was dan wel weer gaaf licht. (en das als fotograaf wel makkelijk) Over foto's gesproken heb zojuist wat plaatjes online gezet www.icemotion.nl |
|
Thanks voor de foto's man! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |