|
Auteur: |
|
|
Vast al eens genoemd in 1 van de andere topics, maar dit zijn gasten die wel eigen topic verdienen. Old school thrash in nieuw jasje, maar met de ouderwetse aggressiviteit! http://www.myspace.com/bondedbyblood [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 12-10-2007 16:37] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
zo, dat is vet! |
|
wow dat klinkt echt goed, ik ga gelijk ff wat spul van ze downloaden |
|
Zijn die niet laatst op Earache gekomen? |
|
vette band! |
|
Klinkt vet www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Gave band inderdaad! Morgen gelijk maar Feed the Beast aanschaffen, erg goede plaat. |
|
Deze is ook geniaal. |
|
Die gast die dat logo heeft gemaakt mag aan het gas. wat een oerlelijk logo. Fuck the world and fuck you |
|
Zojuist Feed The Beast weer eens opgezet. Wat een geniale band |
|
Hahaha, wat een rare opmerkingen van doe cougar op die myspace. Vette band. Zelfs de zanger klinkt zowaar eens gaaf, in tegenstelling tot vele "nieuwe" oldschoolthrashzangers. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die dude met die beugel speelt leuk. En ze zijn best tof ja, live ook maar in vergelijking met Gama Bomb vind ik die dan toch weer leuker. |
Index / Heavy Metal |