IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vulture industries Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 15:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een nieuwe tour is in de planning...als het goed is zijn ze in november weer in Nederland samen met Helheim en Atrox

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-06-2008 15:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 15:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Een nieuwe tour is in de planning...als het goed is zijn ze in november weer in Nederland samen met Helheim en Atrox
mooi zo.. goede smoes om even naar NL te gaan al duidelijkheid over een te verwachten nieuwe plaat?

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 15:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nog niks gehoord over een nieuwe plaat. Alle leden hebben ook nog andere bands waarmee ook platen worden opgenomen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-06-2008 15:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 15:41 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nog niks gehoord over een nieuwe plaat. Alle leden hebben ook nog andere bands waarmee ook platen worden opgenomen
Dinges.. eh.. dinges.. zei dat ze iig niet op HitS zouden komen omdat ze tegen die tijd een nieuwe plaat wilden gaan opnemen. Onzin die andere bands.. dat kan wel wachten

[edit] wel klote dat je niet naar wacken gaat btw, dan moet ik nog langer wachten op dat kledingstuk[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-06-2008 15:44]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 16:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 15:43 schreef Cadaveria het volgende:
Dinges.. eh.. dinges.. zei dat ze iig niet op HitS zouden komen omdat ze tegen die tijd een nieuwe plaat wilden gaan opnemen. Onzin die andere bands.. dat kan wel wachten
Bjørnar? Enkele van die andere bands zijn ook gaaf...check Malice in Wonderland maar eens

quote:
[edit] wel klote dat je niet naar wacken gaat btw, dan moet ik nog langer wachten op dat kledingstuk[/edit]
Tsja, kan helaas niet overal naar toe...ga al naar Kaltenbach, Party San, Under the Black Sun...maar we zien ons zeker bij HitS, gaat gaaf worden Btw, ik neem dan dat kledingstuk voor je mee

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-06-2008 16:05]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-06-2008 16:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 16:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bjørnar? Enkele van die andere bands zijn ook gaaf...check Malice in Wonderland maar eens

ja, ik ken het.. maar 't is nog steeds geen VI
quote:
Tsja, kan helaas niet overal naar toe...ga al naar Kaltenbach, Party San, Under the Black Sun...maar we zien ons zeker bij HitS, gaat gaaf worden Btw, ik neem dan dat kledingstuk voor je mee
ja hallo, wat is dat nou ja is goed... En niet vergeten anders duurt het weer eeuwen

Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 16:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 16:10 schreef Cadaveria het volgende:

ja hallo, wat is dat nou ja is goed... En niet vergeten anders duurt het weer eeuwen
Hehe, zoals je weet zal ik vaker in Noorwegen zijn December weer trouwens...ook dan in Bergen?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-06-2008 16:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 16:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehe, zoals je weet zal ik vaker in Noorwegen zijn December weer trouwens...ook dan in Bergen?
wie weet.. toch nog een kans dat ik toch tegen die tijd in bergen ga wonen.

Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 16:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, dan kun je je ogen goed open houden voor een geschikt baantje voor mij

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-06-2008 16:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wil de heer de gallier zich melden bij de afdeling fatøl aub

maarehh.. vette band jah

Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 16:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hahahaha, yep, zelfs dat baantje wil ik wel doen

En inderdaad, on-topic weer. Vulture Industries is vet! Nieuwe merchandise nu te krijgen bij moi

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-06-2008 20:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 juni 2008 15:07 schreef Cadaveria het volgende:
je krijgt nog wel eens smaak
Shut up

Zeg ik nu iets heel raars als ik ook nog eens zeg dat ik de laatste van Ulver ook uitstekend te doen vind?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-06-2008 1:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 20:27 schreef Judge M. het volgende:
Shut up

Zeg ik nu iets heel raars als ik ook nog eens zeg dat ik de laatste van Ulver ook uitstekend te doen vind?

ja, dat laatste vind ik wel heel raar en zeker niet in dit topic van toepassing

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-06-2008 5:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vulture industries is gay.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-10-2008 9:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

uit een mailtje van Bjørnar:
quote:
We have 3 songs more or less ready and lots of ideas. Hopefully we'll start recording the album early next year.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2008 16:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2008 9:11 schreef Cadaveria het volgende:
uit een mailtje van Bjørnar:

Hebben ze de zanger al verboden clean te zingen?

Zit het nu weer eens te luisteren, muziek blijft best gaaf, maar die karige zang brandt het geheel tot de grond toe af.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-11-2008 0:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

tja.. ieder zo zijn smaak. Ik vind zijn stem erg gaaf!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2008 12:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 0:32 schreef Cadaveria het volgende:
tja.. ieder zo zijn smaak. Ik vind zijn stem erg gaaf!

Ik begrijp wat hij probeert te doen en op sommige momenten klinkt het ook echt cool. Maar daarna klinkt hij weer als een puberige kneus die zijn liefdesverdriet uitschreeuwt. Jammer.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-07-2009 7:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

VULTURE INDUSTRIES’ “THE DYSTOPIA JOURNALS” TO BE RELEASED AS LIMITED EDITION DOUBLE LP
Gisteren om 16:03
“The Dystopia Journals”, the first full-length album from Norwegian Industrialists VULTURE INDUSTRIES, is due to be released on vinyl in late 2009 via the U.S. label RAGNAROK RECORDS. The Double LP will come in gatefold format, limited to 500 copies only, and will contain the bonus track “Ende”.

Track listing as follows:

Side A:
1. Pills of Conformity
2. Blood Don't Flow Streamlined
Side B:
3. A Path of Infamy
4. Soulcage
5. The Crumbling Realm
Side C:
6. The Benevolent Pawn
7. Grim Apparitions
Side D:
8. To Sever the Hand of Corruption
9. Ende

VULTURE INDUSTRIES, whose line up comprises producer BJORNAR E. NILSEN (BLACK HOLE GENERATOR) on vocals, synths and programming; guitarists ØYVIND MADSEN (SULPHUR, ex-ENSLAVED, sessions guitars for DEATHCON) and EIVIND HUSE (SULPHUR, ex-SYRACH); KYRRE TEIGEN on Bass and TOR HELGE GJENGEDAL (MALICE IN WONDERLAND, ex-SULPHUR, ex-TAAKE) on drums, are currently working on material for the follow up to “The Dystopia Journals”, which will be released on Dark Essence Records in early 2010.

Further information about VULTURE INDUSTRIES can be found on the band’s MySpace page at http://www.myspace.com/vultureindustries

VULTURE INDUSTRIES INFO:

Vulture Industries on MySpace: http://www.myspace.com/vultureindustries
Vulture Industries Website: http://www.vulture-industries.net
Vulture Industries on Facebook: http://www.facebook.com/pages/Vulture-Industries/27032198260
Vulture Industries on ReverbNation: http://www.reverbnation.com/vultureindustries
Dark Essence Records: http://www.darkessencerecords.no,
Dark Essence Records email: post@karismarecords.no

RAGNAROK RECORDS INFO

Website: http://www.ragnarok-records.com
Information: pariah5@juno.com

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hub de Gallier
Posted 23-06-2010 15:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En de nieuwe is nu klaar, moet alleen nog gemasterd worden. Het is een tikkeltje anders dan de debuut plaat maar nog steeds erg sterk en zeer zeker jaarlijst materiaal

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-06-2010 15:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2008 16:27 schreef ZelThoR het volgende:
Hebben ze de zanger al verboden clean te zingen?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-06-2010 22:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

tssskkk
Verheug me er enorm op! Die nieuwe plaat dan

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-06-2010 22:59 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Over twee nummers komt er hier ook iets van VI langs heeft meneer auto-DJ besloten. Ben benieuwd. Eerst nog Heart en Ramones.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-09-2010 17:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Zojuist hun nieuwe plaat, The malefactor's bloody register, aangeschaft. De eerste paar nummers moet ik ff wat inkomen. Klinkt in mijn oren wat rommelig maar dat moet vast wat groeien bij mij. Maar nummer 5, This cursed flesh en nr 6, I hung my heart on Harrow square klinken weer zo geweldig en in het verlengde van hun 1e plaat.
Ik vind het wederom een pareltje

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 12-10-2010 6:25 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 16 september 2010 17:01 schreef Cadaveria het volgende:
Zojuist hun nieuwe plaat, The malefactor's bloody register, aangeschaft. De eerste paar nummers moet ik ff wat inkomen. Klinkt in mijn oren wat rommelig maar dat moet vast wat groeien bij mij. Maar nummer 5, This cursed flesh en nr 6, I hung my heart on Harrow square klinken weer zo geweldig en in het verlengde van hun 1e plaat.
Ik vind het wederom een pareltje

+ 1: hij is wat duisterder en harder. Overigens zijn alle nagenoeg alle nummers al op YouTube te vinden (ga naar de site, toets bandnaam en albumnaam in en je krijgt een hele rits nummers)

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com