|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
He hoi; ben er al een tijdje mee bezig toevalligerwijs The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De mijne wist je al. Das iemand... |
|
quote: Mogen wij het ook weten? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja hoor. |
|
quote: |
|
quote: Oh. Ga eens verder met slapen. HeHe |
|
Zal maar als eerste serieus beginnen. Mijn zelfvertrouwen; dat heeft me een hoop energie en tijd gespaard. De advertentie waarin ze vroegen voor krantenbezorgers; zo ben ik Hans tegengekomen. Het programma waarin ze een reportage lieten zien over Stichting Leef-/Werkschool Eigenwijs, het verblijf op deze school was een keerpunt in mijn leven. Het artikel in een maandblad over wicca; hierna kocht in mijn eerste boek. Met die advertentie is dus ook het contact met Hans begonnen en daarmee leerde ik ook Dynamo kennen. Sinds de allereerste keer dat ik vrijwilliger was op Dynamo is de passie voor Metal begonnen en gegroeid. De info. over de opleiding Music Management in de studiegids. |
|
quote: |
|
quote: Maar 1. Kom eens online. Spammed gemakkelijker |
|
hebben jullie 2 nou wat met elkaar ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Alleen elkanders alterego. |
|
En nu weer on topic! |
|
mijn schat(jes): Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Toch me ouders (DUH!) De vrienden die ik in de platenzaak en in de kroeg ontmoet heb en alle humor en muziek die dat ten gevolge had. Voor de rest is het niet zozeer 'tastbaar'; het zijn vooral momenten van 'inzicht krijgen' geweest. Studie in Utrecht waardoor ik de eer had met te gekke mensen in contact te komen. De mensen die ik op andere manieren ontmoet heb. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
off topic: Twee keer bedankt Mutilator! |
|
quote: And the antichrist was born. quote: Wanneer had je die dan? [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 14-02-2002 18:39] |
|
mijn vriendin, mijn huisdieren, mijn moeder en broer (ook mijn vader maar die leeft niet meer) en met het feit dat ik tevreden ben met hoe ik ben. |
|
SHISHA METAL Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
renske en mijn vrienden uiteraard als ik die niet 'gevonden' had... Je moeder. |
|
Mijne grootsten schat is Lauren, die bijna 10maand mij bijn mijn leven heeft gevoegd. Verder zou ik niet meer kunnen leven zonder mijn vrienden, mijn ouders en de rest van de familie, aan hen allemaal heb ik te danken dat ik nu nog leef, waarvoor allemaal mijn dank As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Nou ik had dus een hele mooie schat gevonden waar ik de rest (of althans een deel van ) mijn leven mee wilde doorbrengen. Maar helaas ben ik die schat alweer na anderhalve maand kwijtgeraakt. Verder vond ik de Stairway to Heaven in Utrecht ook wel een goede vondst cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mijn mooiste schatjeĀ“s ??? - Mijn Elc.gitaar (Yamaha-rgx deluxe) - Mijn mini aquarium met ancitrus algen eters die niet weten van op houden met vermenigvuldigen (deze vissen zijn zeer moeilijk te kweken) - Mijn kawasaki AR 50 (die iederekeer kapot in de schuur staat ) Maar als ze rijd is ze ook geheel van mij !!! Afblijven dus !! - Mijn Yamaha DT 50 Die weet gewoon niet van op houden met rijden Wiegen Meister ! |
|
My puters bak1: athlon 1400 512 MB 30 GB GF2MX bak2: celeron 900 512 MB 70 GB trio 64 |
|
me hondjes |
|
- suzanne - Terra en Mika (mijn katjes) - Mijn puter (AMD 1.2Ghz, 256Mb, 80Gb harddisk). |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |