IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Serj Tankian (solo-werk System of a Down zanger, US) Vorige pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-10-2007 13:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dit is em dus niet. Die single is wel erg matig. En die zang, de houdbaarheid daarvan begint in zicht te komen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2007 11:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zo, CD nu een paar keer voorbij horen komen. Selling-point van de CD is duidelijk Serjs zang en de goed uitgewerkte arrangementen. Nummers zijn goed, en er zitten een paar echte pareltjes tussen ("Saving Us" ), maar over de hele linie is het niet geniaal als het (oude) SOAD werk. Ik begin het wel meer te waarderen per luisterbeurt.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-10-2007 11:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 11:44 schreef ZelThoR het volgende:
Zo, CD nu een paar keer voorbij horen komen. Selling-point van de CD is duidelijk Serjs zang en de goed uitgewerkte arrangementen. Nummers zijn goed, en er zitten een paar echte pareltjes tussen ("Saving Us" ), maar over de hele linie is het niet geniaal als het (oude) SOAD werk. Ik begin het wel meer te waarderen per luisterbeurt.

Een hele dikke + 1!

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-10-2007 12:05 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Klinkt wel aangenaam. Alleen door Serj zijn vocalen lijkt het wel gewoon op SOAD.

Maar ja. Dat hoeft per definitie niet slecht te zijn.

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2007 12:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 12:05 schreef Vikingblood het volgende:
Klinkt wel aangenaam. Alleen door Serj zijn vocalen lijkt het wel gewoon op SOAD.

Maar ja. Dat hoeft per definitie niet slecht te zijn.

Nou, ik moet zeggen dat ik Serj nog nooit zo goed heb horen zingen als op dit album. De zangstijl is uiteraard deels hetzelfde, maar hij klinkt nu veel vrijer. Kerel is gewoon beter in zingen geworden en op de vorige SOAD albums kreeg hij geen kans om dat volledig te laten horen (omdat de gitarist zo graag leadzanger wilde zijn leek het wel...).

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-10-2007 12:15 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Eerder second vocalist...Maar die gast had helemaal de stem er niet voor.
Nee ik vind Serj wel goed zingen, beetje ander geluid.
Ook mooi zoals hij z`n stem kan buigen.

Ik moet eerst maar eens het hele album horen kan ik een verdict geven.

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2007 12:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 12:15 schreef Vikingblood het volgende:
Eerder second vocalist...Maar die gast had helemaal de stem er niet voor.

Nou, ik denk dat de bijdrage van Daron op de laatste twee behoorlijk dicht in de buurt komt bij Serj (qua kwantiteit, Serj is inderdaad beter). Sowieso had hij nu bij bepaalde nummers grote stukken leadzang, wat hij eerder nooit had.
quote:

Nee ik vind Serj wel goed zingen, beetje ander geluid.
Ook mooi zoals hij z`n stem kan buigen.

Ik moet eerst maar eens het hele album horen kan ik een verdict geven.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-04-2009 13:50 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Wat een verkrachting van Praise The Lord And Pass The Ammunition, verschrikkelijk.

Dat hoort natuurlijk zo te klinken:

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2009 13:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Is geen cover, toch? Alleen de titel gebruikt.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-04-2009 13:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat bedoel ik, zeg ook niet dat het een cover is.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2009 14:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dan is er dus ook niets aan verkracht, de titel is alleen letterlijk overgenomen

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-04-2009 14:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Jawel, de titel is bezoedeld doordat hij deze gebruikt in zijn nummer als titel en in de tekst. Met zijn linkse gedachtengoed....

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2009 14:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehehe, OK dan.

Ik vind dat verbinden van religiositeit aan militaire zaken sowieso debiel en enigszins gevaarlijk ongeacht de politieke insteek van de originele bedenker. Het strookt niet met het gedachtegoed waar religies van ZEGGEN dat ze het heel belangrijk vinden en het/een leger als wereldlijke manifestatie van de Toorn Gods is al helemaal onwenselijk. Ooit wat van een hoge Amerikaanse militaire leider gezien die het daadwerkelijk zo zag. Of misschien van een grote militaire organisatie, ik heb het niet helemaal scherp meer. Creepy, in ieder geval.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-04-2009 14:29 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 14:14 schreef ZelThoR het volgende:
Hehehe, OK dan.

Ik vind dat verbinden van religiositeit aan militaire zaken sowieso debiel en enigszins gevaarlijk ongeacht de politieke insteek van de originele bedenker. Het strookt niet met het gedachtegoed waar religies van ZEGGEN dat ze het heel belangrijk vinden en het/een leger als wereldlijke manifestatie van de Toorn Gods is al helemaal onwenselijk. Ooit wat van een hoge Amerikaanse militaire leider gezien die het daadwerkelijk zo zag. Of misschien van een grote militaire organisatie, ik heb het niet helemaal scherp meer. Creepy, in ieder geval.

Als iemand religieus is zal hij dat denk ik op veel zaken in zijn leven doortrekken dus ook op defensie, al dan niet om kwesties die hij belangrijk vind van uit zijn geloofsovertuiging af te handelen. Erg gek vind ik het niet. Wenselijk misschien minder, maar het zal altijd wel verbonden blijven, de Grieken en Romeinen hadden al Mars en Polemos.

Het nummer komt geloof ik uit de tweede wereldoorlog, dat geeft misschien al een ander beeld. Het valt denk ik onder de andere patriotistische/strijdliederen uit die tijd.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2010 22:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Elect the Dead Symphony is een meesterwerk

signature

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-08-2010 22:17 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Over drie weken staat hij op Lowlands met het Metropole Orkest. Ben benieuwd!

En z'n nieuwe soloalbum is klaar. Hij zit niet stil dus.

valfar
Usericon van valfar
Posted 02-08-2010 0:16 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Staat hij op Pukkelpop ook met een orkest oid?

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 14-10-2010 11:24 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Imperfect Harmonies, de nieuwe cd van Serj Tankian, is even wennen. Veel elektronische achtergrondgeluiden. Orkestrale rock ja, maar bij enkele nummers (met name deserving) klinkt het toch iets te eurovisiesongfestivalachtig. Wel catchy, dat wel.

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 14-10-2010 11:32 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Een echte koptelefoonplaat. Het heeft veel meer lagen dan je op het eerste gehoor zou denken.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 11:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2010 11:24 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
eurovisiesongfestivalachtig.

Toch maar eens luisteren dan.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2010 11:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die georchestreerde cd? PRACHTIG

signature

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 14-10-2010 22:54 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

ik kwam hem toevallig tegen in een nieuwsgroep ergens, maar hij grijpt me minder dan de vorige.. misschien kwestie van wennen, maar vind hem maar mwoah...

Vind ik ook niet

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2010 1:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Op het eerste gehoor vind ik dat hij zwaar onderdoet voor de vorige.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-07-2012 12:54 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://www.redbullusa.com/cs/Satellite/en_US/Audio/Album-Premiere--Harakiri-by-Serj-Tankian-021243228887594

Stream van de nieuwe bevalt me bij de eerste luisterbeurt beter dan de vorige.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 03-07-2012 15:18 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Goede plaat tot nu toe!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com