|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dit is em dus niet. Die single is wel erg matig. En die zang, de houdbaarheid daarvan begint in zicht te komen. |
|
quote: Een hele dikke + 1! |
|
Klinkt wel aangenaam. Alleen door Serj zijn vocalen lijkt het wel gewoon op SOAD. Maar ja. Dat hoeft per definitie niet slecht te zijn. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nou, ik moet zeggen dat ik Serj nog nooit zo goed heb horen zingen als op dit album. De zangstijl is uiteraard deels hetzelfde, maar hij klinkt nu veel vrijer. Kerel is gewoon beter in zingen geworden en op de vorige SOAD albums kreeg hij geen kans om dat volledig te laten horen (omdat de gitarist zo graag leadzanger wilde zijn leek het wel...). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Eerder second vocalist...Maar die gast had helemaal de stem er niet voor. Nee ik vind Serj wel goed zingen, beetje ander geluid. Ook mooi zoals hij z`n stem kan buigen. Ik moet eerst maar eens het hele album horen kan ik een verdict geven. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nou, ik denk dat de bijdrage van Daron op de laatste twee behoorlijk dicht in de buurt komt bij Serj (qua kwantiteit, Serj is inderdaad beter). Sowieso had hij nu bij bepaalde nummers grote stukken leadzang, wat hij eerder nooit had. quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een verkrachting van Praise The Lord And Pass The Ammunition, verschrikkelijk. Dat hoort natuurlijk zo te klinken: |
|
Is geen cover, toch? Alleen de titel gebruikt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat bedoel ik, zeg ook niet dat het een cover is. |
|
Dan is er dus ook niets aan verkracht, de titel is alleen letterlijk overgenomen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jawel, de titel is bezoedeld doordat hij deze gebruikt in zijn nummer als titel en in de tekst. Met zijn linkse gedachtengoed.... |
|
Hehehe, OK dan. Ik vind dat verbinden van religiositeit aan militaire zaken sowieso debiel en enigszins gevaarlijk ongeacht de politieke insteek van de originele bedenker. Het strookt niet met het gedachtegoed waar religies van ZEGGEN dat ze het heel belangrijk vinden en het/een leger als wereldlijke manifestatie van de Toorn Gods is al helemaal onwenselijk. Ooit wat van een hoge Amerikaanse militaire leider gezien die het daadwerkelijk zo zag. Of misschien van een grote militaire organisatie, ik heb het niet helemaal scherp meer. Creepy, in ieder geval. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Als iemand religieus is zal hij dat denk ik op veel zaken in zijn leven doortrekken dus ook op defensie, al dan niet om kwesties die hij belangrijk vind van uit zijn geloofsovertuiging af te handelen. Erg gek vind ik het niet. Wenselijk misschien minder, maar het zal altijd wel verbonden blijven, de Grieken en Romeinen hadden al Mars en Polemos. Het nummer komt geloof ik uit de tweede wereldoorlog, dat geeft misschien al een ander beeld. Het valt denk ik onder de andere patriotistische/strijdliederen uit die tijd. |
|
Elect the Dead Symphony is een meesterwerk signature |
|
Over drie weken staat hij op Lowlands met het Metropole Orkest. Ben benieuwd! En z'n nieuwe soloalbum is klaar. Hij zit niet stil dus. |
|
Staat hij op Pukkelpop ook met een orkest oid? |
|
Imperfect Harmonies, de nieuwe cd van Serj Tankian, is even wennen. Veel elektronische achtergrondgeluiden. Orkestrale rock ja, maar bij enkele nummers (met name deserving) klinkt het toch iets te eurovisiesongfestivalachtig. Wel catchy, dat wel. |
|
Een echte koptelefoonplaat. Het heeft veel meer lagen dan je op het eerste gehoor zou denken. |
|
quote: Toch maar eens luisteren dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
die georchestreerde cd? PRACHTIG signature |
|
ik kwam hem toevallig tegen in een nieuwsgroep ergens, maar hij grijpt me minder dan de vorige.. misschien kwestie van wennen, maar vind hem maar mwoah... Vind ik ook niet |
|
Op het eerste gehoor vind ik dat hij zwaar onderdoet voor de vorige. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://www.redbullusa.com/cs/Satellite/en_US/Audio/Album-Premiere--Harakiri-by-Serj-Tankian-021243228887594 Stream van de nieuwe bevalt me bij de eerste luisterbeurt beter dan de vorige. |
|
Goede plaat tot nu toe! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |