IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Master 2/ 2/ 2008 Eindhoven Vorige pagina
Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 06-02-2008 14:28 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

wie zit er op Master te wachten?!?!? Respect voor één van de grondleggers man!!

Ik heb MASTER gisteren in the Cave gezien (Amsterdam) en ze waren fantastisch, wat een bezielig nog na al die jaren. En rete strak! Daar kunnen een heleboel jonge bandje nog een punt aan zuigen! Old-school death-metal heerst nog steeds.

Speckmann rules!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-02-2008 14:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-02-2008 14:50 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Was erbij in eindhoven.
Niet veel volk helaas, optreden was ok alleen het geluid was niet super. (tenminste in het begin niet)

mokka
Usericon van mokka
Posted 06-02-2008 15:07 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

spelen ze nog veel nummers van hen eerste 2 platen?

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 08-02-2008 16:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Heb me gisteren prima vermaakt in Tilburg. Weinig hoogstaands natuurlijk maar dat is precies zoals ik het wil. Recht-toe-recht-aan-boem-tak-muziek.

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 08-02-2008 16:30 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 15:07 schreef mokka het volgende:
spelen ze nog veel nummers van hen eerste 2 platen?

Bijna alleen maar, 5 van de eerste en 3 van de 2 van de 2de!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com