|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/throwdown http://www.throwdowngo.com/ nu op tour met Machine Head en Arch Enemy [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-10-2007 15:20] signature |
|
Hmmm myspace unmmers klinken idd vrij straf. Wel beetje erg richting Pantera gekeken .... |
|
Hun oude werk is toffer. wat minder jat werk, meer een eigen smoel. Fuck the world and fuck you |
|
Hmm begin me nu beetje aan zang te irriteren ... |
|
best vet |
|
Heb alleen Haymaker van ze, lekker album is dat. Niet erg pantera-achtig alleen, of zijn ze inmiddels van stijl veranderd? Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Schijnbaar wel. Was vroeger meer hardcore gericht |
|
quote:100% Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Slechte zaak. Haymaker net maar weer even opgezet en nummers als Forever blijven heerlijk wegluisteren. Lekker zwaar en log. Life doesn't get much better than this! |
|
Wat ik dus net al zei.erg jammer dus. lekker laten liggen en gewoon oude pantera meuk opzetten. Fuck the world and fuck you |
|
vind het erg lekker klinken allemaal. Ik zit er niet echt mee dat het een rip-off is. Dit is wat makkelijker dan Pantera. Fijn voor op de achtergrond. Als iemand weet waar ik de laatste cd kan downloaden zonder irri voice-over dan hoor ik het graag. De cd is net niet goed genoeg om aan te schaffen. I'm lazy ass bastard, i know. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-10-2007 17:09] |
|
Koop em dan via ebay .. heb je em voor een paar centen .. Ik irriteer me aan de zang, hij probeert te hard en red het niet. |
|
quote: hmm vind de zang eigenlijk wel gaan, zit tussen Phil Anselmo & Gary Meskil in...al haalt hij het niet natuurlijk, maar slecht is hij nou ook weer niet. |
|
Aaah tof, deze *******lijers hebben mede mijn SummerBreeze verneukt met hun promo! Stel schijtmoffen die 24/7 de promo aanhadden staan, ook als je wou slapen, ondanks dat duidelijk in het boekje stond dat het na een bepaalde tijd écht stil moest zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dus die moffen hebben je SB verneukt. Don't shoot the messenger |
|
En het ergste; om de 5 minuten in een stem die sprak alsof een verhaal van Tolkien in een quasi geheimzinnige/spannende/geheimzinnige manier werd verteld: Throwdown... Venom aaand tea-ars. Alleen hierom al kan ik het niet meer aanhoren. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-10-2007 17:36] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: , zeer hinderlijk idd |
|
Echt een hele gave band dit! The trend is dead. |
|
En de oude Throwdown: http://www.youtube.com/watch?v=Frs0TrZ9k9Y&feature=related Toch wel een wezelijk verschil. |
|
Raise your fist in the air...DRUG-FREE!!! Goeie ouwe tijd I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
en dan idd Pantera gaan nadoen, dan ben je een flink eind van je roots verwijderd ja ... |
|
volwassen worden en dat straight edge juvenile gedrag laten varen ja signature |
|
Ach Phil's gedrag in de Pantera jaren spreekt nou ook niet van een immense volwassenheid |
|
ja, en het zal wel niet allemaal van de 'rugpijn' komen signature |
|
quote: Teringharde song haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |