|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mja om nou met total strangers mee te rijden vink ook niks. |
|
quote: wil wel meerijden, kan alleen niet rijden zelf Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Wij hebben een auto met 9 plaatsen 2 heren met vriendin + 3 vrij-gezellige jongens. Foto's op aanvraag. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:... Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Hahaha mallert! We weten toch allemaal dat iedereen voor jou kiest! Ik twijfel een beetje om nog wel te gaan.... Aangezien ik vanmiddag bijna het idee kreeg dat niet iedereen het retegezellig vindt dat ik meega ofzo... |
|
quote: Ach gut ..... |
|
quote: Ik vind het wel supergezellig als je gaat hoor, ondanks dat ik niet ga |
|
quote: Mja t boeit me verder niet of mensen me wel of niet moeten maar als je het idee van vrienden krijgt is het minder relaxed, maarja misschien zie ik het wel verkeerd hoor... |
|
haha @ mayo maar wou al zeggen ja.. vond het juist ook gezellig dat je er ook was [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2008 21:28] |
|
quote: Kun je het hem niet gewoon rechtstreeks vragen dan? Lijkt me veel handiger werken. |
|
Ochhhh tis verder allemaal helemaal niet boeiend ofzo, maar komt allemaal wel goed, misschien moet ik anders gewoon naar graspop gaan ofzo... Boeiuhhh gezellig maak ik het toch wel met of zonder metalcamp, t zou alleen wel supertof zijn om naar slovenie te gaan denk ik zo |
|
quote: Ghehehe jij gaat toch ook niet naar metalcamp? Of toch? |
|
quote: Dat is er volgend jaar ook nog wel. Graspop heen ja, ik ook |
|
FUCK! dan zit ik in India Dont drink and drive get high and fly |
|
quote:janeejaneeja euh precies |
|
FRNK! Toe nou! We hadden het zo gezellig met z'n allen... Niet hetzelfde zonder jullie! Bla |
|
quote: hee mier! Ga jij ook dan? |
|
quote: Haa Raj, ga jij ook weer dan? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik ga wel, maar niet wéér |
|
Hehe, aah. Dat wordt dan een gaaf feestje. Omdat ze weer uit elkaar zijn vervangt Amon Amarth, Celtic Frost. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 15-04-2008 16:43] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Zou graag ook gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ook! Oh, ik ga ook..... hehehehe www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Wow.. de kracht van herhaling is wederom goed zichtbaar op zm O ja, ik ga ook, mocht iemand dat ontgaan zijn. |
|
quote:indeedy super gezellig met zn allen daar ja! en thanks he Maar ik denk het niet, gewoon NL-festjes, ook leuk. En daarnaast nog vakantie hebben voor mezelf hier. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |