|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bier was inderdaad vreemd, gelukkig was de wijn een goede vervanger en verdrinker. Jammer dat het drankdelerium de meeste bandherinneringen maskeert...haha wat me nog bijstaat is dat root, nifelheim, <code>, enslaved, flesh mad sin en svartahrid goed te pruimen waren maar vraag me niet waarom, welke nummers of hoe wat voor kleur de snor van de zanger was... Excellent feestje verder, met een prima percentage Nederlanders |
|
HEUY!!!! Was een erg vet festival...Code, Enslaved en The Batallion waren voor mij toch wel de hoogtepunten .....voor de rest alleen maar geconcentreerd om het bier weg te krijgen....handige tip van Regeer om het de laatste slok weg te gooien over je hoofd (zodat die in het geval van Regeer bij een romantisch stelletje in het eten kwam ) |
|
Oeps... hahaha Was weer goed bezig dus Maar wederom een ZEER geslaagd feest. Blijft voor mij toch nog steeds het beste festival kwa grootheid en sfeer. De line-up vond ik uiteindelijk wel de minst gave in die 6 jaar, maar dat mocht de pret niet drukken. Nifelheim en Enslaved waren DE bands. Vond Svartharid helaas erg tegenvallen live, jammer, want vind ze op plaat erg gaaf. Verder was <Code> erg verrassend! En de afterparty met The Batallion was ook zeer geslaagd. Gekke bekken trekken naar Hub op het podium (of was dat al tijdens Enslaved?)... |
|
quote:Hehehe, bij Enslaved al maar tijdens The Batallion helemaal hehehehe, wat een geweldig tjokkefoll optreden van hen Jullie gingen goed tekeer daar voor het podium trouwens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vond svartharid eigenlijk helemaal niet zo tegenvallen. het was wel het eerste wat ik er van hoorde, maar ik ga dit toch nog wel aanschaffen. verder ja, nifelheim, root enslaved die ik me nog zeker kan herinneren. de rest moet weer wat opgefrist worden! |
|
Het was ook beslist niet slecht, alleen had ik er gewoon wat meer van verwacht. Het kwam vooral allemaal erg statisch over. |
|
Bla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |