![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat zou jou het nou boeien of iemand wel of geen hoofddoek draagt? Ik draag in de winter in Egypte geen jas, hier in NL draag ik in de winter wel een jas.. Spannend! edit: oopsie niet lief [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-11-2007 19:48] ![]() |
|
quote: Nee! Geil! ![]() Of mannen in extreem strakke glimmende latexbroeken, oeeeeh gimmeh gimmehhh! ![]() |
|
Wat gaat eigenlijk de regelgeving worden met betrekking tot de bij ons zo gewaardeerde PLO shawl die tot net onder de ogen om ons gezicht gewikkeld wordt? Al dan niet in combinazi met een muts die net boven de ogen begint. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja nee ho eens even, maar dat is gaaf. Jeweetstoch! Metaaaaaaal. Hmzz, lederen hoofddoekjes voor de islamitische metalfan dan maar? Met spikes uiteraarsch. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-11-2007 19:56] ![]() |
|
Hilarisch. Het ging echter over politie agenten ![]() Zenial ![]() |
|
Joah. Ik vind het geen probleem, die keppeltjes of doekjes onder een pet. ![]() |
|
Een burka met een politiepet erop lijkt me ook erg geslaagd Zenial ![]() |
|
quote: Allen undercover-agenten mogen dat. ![]() |
|
quote: Yeah, praktisch ook inderdaad. Gelukkig is een hoofddoekje een ander woord voor burka. Jeeej! ![]() |
|
en weer laten enkele moslims zich van hun meest debiele kant zien...... Sudanezen eisen kogel voor Teddybeer-juf Honderden demonstranten hebben vandaag in de Sudanese hoofdstad Khartoum de dood van de Britse lerares Gillian Gibbons geëist, omdat ze de profeet Mohammed heeft beledigd. "Degene die de profeet van de islam beledigt moet met kogels gestraft worden", riepen de demonstranten. De 54-jarige lerares werd gisteren tot vijftien dagen cel veroordeeld, omdat ze haar leerlingen had toegestaan een teddybeer de naam Mohammed te geven. De knuffel zou niet naar de profeet zijn vernoemd, maar naar een leerling met de naam Mohammed. De kinderen hadden ook tekeningen van de knuffel gemaakt waarbij onder meer stond geschreven: "Mijn naam is Mohammed". In de islam is het verboden de profeet af te beelden. Volgens een van de ouders was dat godslastering, omdat de naam verwijst naar de profeet. Hij stapte naar de politie [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-11-2007 14:58] ![]() |
|
quote: VLEERVARKENS! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:*terugkopt* Islam is gay en Mohammed, was dat niet de eerste officieele drag-queen? En nu wil ik ook in de krant komen. ![]() :') ![]() |
|
quote: En nou nog zinnig les geven. Er wordt niet geprotesteerd tegen die norm omdat men zo nodig minder uren wil maar omdat het onderwijs niet in staat is om die 1040 uur degelijk in te delen. Oftewel: rare roosters en nutteloze begeleidinguurtjes die werkelijk nergens over gaan. Beetje flauw als je 6 uur per dag op school moet zitten maar daarvan maar 3 uur les krijgt. of 8 uur op school moet ziten en daarvan 4/5 uur les krijgt. ik heb ook dagen gehad dat ik meer tussenuren had dan les. dat gaat je nu eenmaal snel de keel uithangen. ![]() |
|
Tussenuren zijn ideaal om huiswerk te maken? Vooruitleren een onbekend begrip? ![]() |
|
quote: nee dat is het niet ![]() vooruitwerken lukte mij iig nooit: mijn huiswerkuurtjes had ik moeite met wiskunde en scheikunde ed, maar dat had de klassenassistent die de boel moest begeleiden ook. het is makkelijk om er neerbuigend over de doen slechtheid, maar kennelijk heb je nog niet echt door wat het probleem is. ![]() |
|
quote:Ik zit dan ook niet meer op school. ![]() Vooruitwerken lukte mij altijd prima. Mijn jaar was altijd 2 maanden korter dan dat van klasgenoten. En de vakantie dus 2 maanden langer. ![]() ![]() |
|
quote: Precies, vooral met wiskunde was ik altijd snel door de stof van het hele jaar heen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: dat gaat je zeker lukken als je dat in goed arabisch (of mogelijk zelfs Engels) in SA op de straat gaat staan roepen ![]() |
|
quote:ik ook al jaren niet meer. de middelbare school iig niet. maar ik weet het wel van middelbare scholieren die ik ken, waar zo met de roosters word geschoven en gesjoemeld. Dat doet niemand goed, en dus ook scholieren niet. ![]() |
|
quote: "Huiswerkuren" én "tussenuren"? Ben ik even blij dat we die niet hadden op mijn school. Zeven lesuren van 50 minuten per dag (op woensdag maar vier) en dat waren echte lessen. En je huiswerk maakte je gewoon thuis natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 30-11-2007 15:39] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:hehe ![]() ![]() |
|
Nog steeds dat gezeik over lesuren op het voortgezet? 1040 valt nog mee. Op HBO moet je 60 EC's halen (hier wel iig). 1 EC is 28 uur dus dat betekent 1680 uur dat je voor school bezig bent per schooljaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Edit: nee laat maar. probeer jezelf even in te lezen dan weet je wat er speelt. HBO heeft daar natuulijk niets mee te maken, evenals een fulltime baan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 30-11-2007 15:52] ![]() |
|
Omdat ze merendeel invullen met onzin vakken en zelfstudie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |