|
Auteur: |
|
|
Hoe laat spelen jullie zelf Koen? Dit ivm laatste treinen en een evt. te scoren slaapplek. |
|
aanwezig metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Aanvang rond 21.00 uur. Echte aanvang rond 22.00 uur. lang leve Dbs.. maar wel aanwezig |
|
Crashplek it is dus... |
|
En Doitchland dan? |
|
quote:We gaan niet meer. Vertel ik je vrijdag wel |
|
Oke |
|
Nee, vanwege onze lange speeltijd, en bustijden enzo, begint de 1e band echt rond 21:00 uur! Wij beginnen als het meezit om uiterlijk 23:00! Schutters!! |
|
Jesus Martyr ?? die heb ik ooit een keer in baroeg gezien..vond het toen wel gaaf dacht ik. Fuck the world and fuck you |
|
Morgen al! Komt allen, komt op tijd. Aanvang 21:00 entree 6 euro. Schutters!! |
|
Zou ik de prijsvraag gewonnen hebben? |
|
Wie weet! Waren wel redelijk veel inzendingen, dus de kans is niet zo heeeel groot Schutters!! |
|
Ben morgen wel in Utrecht, maar weet nog niet of ik hierbij ga zijn |
|
quote:Ja maar zijn al die inzenders er morgen ook want dat was de voorwaarde en daarbij: hadden ze allemaal de strikvraag goed [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-10-2007 0:39] |
|
quote: Wat is dat nou voor onzin?????? Als je vanavond in Utrecht bent, moet je gewoon komen Tenminste, als je zin hebt in een belachelijke vertoning Schutters!! |
|
quote:De feestmutsen en ballonnen gaan mee het podium op en elke bezoeker krijgt ook een papieren hoedje op? |
|
hehe die flyer heerst wel Helaasch al andere plannen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja, zoiets wordt het wel ja! Schutters!! |
|
Gaaf! |
|
quote: Sorry, ben niet meer in Utrecht. Maak er een mooi feestje van |
|
Wat een ontzettend leuk verjaardagsfeestje! Leuke verkleedpartijtjes met Otto als Kabouter Lui en Tinus als Rob Halford als hoogtepunten . Leuke chronologisch opgebouwde setlist, geinige gastoptredens en een geniale prijsuitrijking met Rad van Fortuin muziekje . And last but not least een heerljk voorprogramma van Jesus Martyr. Meteen ook maar even een cdtje van gescoord Op naar de volgende 10 jaar |
Index / Concerten |