|
Auteur: |
|
|
Geen ervaring mee, maar lijkt me wel heel cool Zou wel Japans willen leren hehe. |
|
Damn, dat moet heel veel tijd kosten denk ik, hehe. |
|
ik ben nog steeds van plan marokaans/berbers te leren, de taalreis zou dan een barre wandeltocht naar mn balkon zijn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: :') Waar woon je dan? |
|
quote: nederocco [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 23-10-2007 0:33] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: quote: :') |
|
Siteban voor alle marokkaanse jongeren uit gouda! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik leer ook beter Pools te praten door daar te zijn.. het is alleen geen reis voor mij. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik hing vroeger slechts veel rond op tsjechische fora. Maar zodra ik in de nabije toekomst een cursus (bokmal)Noors neem (was al een beetje begonnen) ben ik van plan minstens 2x per jaar een week op dezelfde plaats in Noorwegen te verblijven. Beetje mijn wortels in de grond slaan. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-10-2007 8:45] |
|
quote: Nederlanders gaan sowieso wel op "taalreis", zonder dat zo te noemen; ze gaan gewoon ergens op vakantie en prutsen wat aan met de taal door enorm bijdehand te doen in jeugdherbergen/campings/kroegen etc. Als Zweden naar het buitenland op vakantie gaan, gaan ze normaal gesproken naar Thailand/Indonesië oid om van het weer/strand/drank te genieten. Er moet wel een speciale reden zijn willen ze binnen Europa blijven; de taal leren bijvoorbeeld. Bovendien tillen noorderlingen veel zwaarder aan het leren van een vreemde taal. Ik zou zelf graag es een poosje naar Engeland willen om m'n uitspraak eingszins te de-Amerikaniseren. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Gewoon verkassen die kant op R. Baantje zoeken en dan komt het vanzelf goed. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mijn planning is nog steeds half jaar (vanaf jan. 2008) in Zweden studeren (vrije ruimte op te vullen) en daarna op de thuisuniversiteit minor Zweeds te volgen. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 23-10-2007 18:42] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ben al een beetje het één en ander te regelen via norsk.nl, mijn ouders denken er ook serieus aan om (via die site) een oud bedrijf in Noorwegen over te kopen. Ik sta er dus niet helemaal alleen voor! |
|
aardige ouders heb jij! waar heb je die gekocht? OT: je hebt toch ook van die georganiseerde taalreizen, iemand bekend met dat concept? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:Da's hier ook zo ongeveer het geval. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja. Ik ben via iets dat Ökista (Austrian Committee for International Educational Exchange) heet een maand in Wenen op een taal/vakantie/cultuur verblijf toen ik 16 was. Na die maand kon ik een aardig woordje Duits. Tot op heden versta ik het aardig maar het praten is behoorlijk verwaarloosd. Ik vond het nuttig, veel en snel leren en veel Italiaanse en Sloveense damesch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Index / Algemeen |