|
Auteur: |
|
|
Vanavond allemaal komen!! + nog 1 band |
|
quote:Geen autodealers in jouw dorp? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-10-2007 8:00] Bruce Banner |
|
[Off-topic ] Bruce Banner |
|
Present |
|
CDC ? ken heel die band niet...maar eens uitchecken...en ja als jullie de dynamo naar rotterdam kunnen verhuizen ben ik graag van da partij hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Rotterdam heeft al een eigen Dynamo |
|
quote:Ruilen dan ? die honden daar weten niet eens wat hardcore is. 1 gig staat er gepland voor in maart, backfire met right direction, that's it.... Fuck the world and fuck you |
|
Hey Judge, is dat make them suffer nog wat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik durf het niet te zeggen. Dan zou je hun gayspace even moeten checken. Ik heb hier geen audio op mijn pc hier op de zaak. |
|
laat ik dat maar eens doen dan. Fuck the world and fuck you |
|
Nieuwe flyer: |
|
Zo dat was wel weer ''gezellig'' Far From Passive: Stukken beter dan ik ze voorheen gezien heb. Make Them Suffer: Best gaaf CDC: Harde show, ben benieuwd naar zondag. Overigens wat hangt er altijd een grimmige sfeer bij hardcoreconcerten. Erg jammer. |
|
quote:Ja een potje freefighting is er niks bij. Laatst bij een show van Human Demise brak een kerel nog zijn enkel door toedoen van zulke lui.. |
|
quote: Sommige mensen zijn er volgensmij op uit om iemand eens lekker voor z'n harsens te schoppen. Ach, het zal er wel bij horen. Ben die hardcoreshows wel gewend, lekker vanuit de bar bekijken hoe ze elkaar de koppen inrammen. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 26-10-2007 0:06] |
|
grimmige sfeer ??? man waar haal je dat nu weer vandaan. gewoon relaxed een potje op mekaar inbeuken heerlijk..zelfde als bij t voetbal joh!!! Fuck the world and fuck you |
|
Nouja op elkaar inbeuken In de rondte slaan en schoppen in de hoop ook nog iemand te raken. Zal wel aan mij liggen, maar dat noem ik niet echt op elkaar inbeuken. |
|
Zo hoort dat bij hardcore shows, kan je er niet tegen blijf dan weg en ga naar een metal concert...het is geen theekransje.. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kan er goed tegen hoor. Ben ondertussen al naar menig hardcoreshow geweest. Het valt me gewoon op dat er steeds vaker ruzie is en dergelijk. Verder in het hardcoretopic trouwens? |
Index / Concerten |