|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Razors Edge - Rock Those Fucking Reds |
|
Brigade M - HAAT Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Amon Amarth-runes to my memory |
|
Oh, bury me not (introduction: a cowboy's prayer) - Johnny Cash Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Behemoth-Chant Of The Eastern Lands Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Stahlgewitter - Man Könnte Meinen Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Venom - Black Metal Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Saturnus - Veronika Decides To Die "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Concept of God Met fucking voice over godverju |
|
quote:Heb em net voor het eerst aan staan .. Klinkt best lekker joa. Tja die zanger he .. die gast kan volgens mij met een fikse negerlul in zijn strot nog geweldig zingen. |
|
quote: Echt waar, hij is echt zo'n zwaar ondergewaardeerde zanger. Geniale stem en zoals hij zijn emotie in de melodie naar voren laat komen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Legion Of The Damned - Undead Stillborn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Hehehe hij is één van die traditionele doomzangers die ik wel trek .. meestal trek ik dit type zang niet |
|
quote: Hehehe, en ik begin steeds meer stuk te lopen op grunts.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Brigade M - Eigen volk eerst ] |
|
Embraced - Embraced iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Pink Floyd - Pulse |
|
Normaal - Hóken is normaal ] |
|
Sentenced - North from here iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
The Project Hate MCMXCIX - In Hora Mortis Nostrae |
|
bub |
|
Opeth - BP iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Maserati - Show me the season godverdomme wat een geniale track blijft dit toch zeg! Zeer intensieve post/prog rock in 't straatje van Explosions in the sky e.d. check; http://www.myspace.com/maseratirocks Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Lifelovert - Nasta Gryning Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |