IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Weedeater Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2007 18:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weedmetal woeeeeiiii

Lekker zompige sludge, lekker Amerikaans

Meer liefhebbers?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-10-2007 18:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Links? (ik ben lui...)

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2007 18:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 18:00 schreef Jenje het volgende:
Weedmetal woeeeeiiii

Lekker zompige sludge, lekker Amerikaans

Meer liefhebbers?

Nieuwe laatst wel gehoord, klonk goed. Niet helemaal mijn ding, maar kan nog komen.

edit: meteen even luisteren

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-10-2007 18:03]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2007 18:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 18:01 schreef Snaack het volgende:
Links? (ik ben lui...)

http://www.zwaremetalen.com/recensie/8878/Weedeater-God-Luck-And-Good-Speed.html

Daar onderaan, site en maispees

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-10-2007 18:06]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2007 18:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

klinkt lekker, dit blaast live ook behoorlijk denk ik zo. Doet me een beetje denken aan Sons Of Otis - Temple Ball zonder spaceyness

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-10-2007 19:49 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb de cd nu al bijna dagelijks op.
Snoeiharde riffs, snoeihard geluid, en tegekke zanger!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-12-2007 17:27 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=824097083

Ik wil deze band echt tering graag eens live zien, binnenkort hopelijk

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 17-12-2007 20:57 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

dit bandje werdt mij laatst ook al aangeraden, vindt t echt vet klinken alleen had een ander stem geluid passender gevonden, maar verder niet te klagen, gave sound!

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-12-2007 14:28 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik vind God Luck And Good Speed absoluut het beste dat ze tot op heden hebben uitgebracht. Lijkt me erg tof om ze eens live te gaan zien.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-12-2007 16:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

30 Maart, Podium Hoogeveen, met HeavyLord volgens mij

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-12-2007 17:16 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Dat is gewoon niet te doen met het OV, helaas. Beter spelen ze rond die tijd nog ergens anders, meer in de buurt.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 17:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2007 16:53 schreef jbassist het volgende:
30 Maart, Podium Hoogeveen, met HeavyLord volgens mij
Heen!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2007 17:22 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2007 17:19 schreef Jenje het volgende:
Heen!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als er tenminste stroom is ..

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2007 17:27 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja. laten we hopen dat het beter geregeld is dan bij Ramesses

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-12-2007 21:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

De jonge die er normaal staat heeft me laten weten dat het podium na de wanvertoning tijdens UT om de tafel is geweest en alles beter heeft geregeld.
We hopen op het beste!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-01-2010 17:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hoooooly shit.

Die band kan na deze actie echt niks meer verkeerd doen in mijn boekje Helden haha

" uhh...scratch that last one
Current mood:shot in the foot
Hi folks,

As most of you know, here in the Weedeater camp we pride ourselves on a long tradition of shooting our band in the proverbial foot right before we're supposed to do something important. Whether it's a big tour, a recording session, or whatever else we're supposed to do, invariably we will find some way to try and thwart our grandiose plans. Well, it's no different for this recording session, except that this time we really did shoot ourselves in the foot. In fact we regret to inform all of you that this weekend, Dixie Dave shot his big toe off whilst cleaning his favorite shotgun. Yup, that's right. When reached for comment, Mr. Collins gave a quote that speaks for itself..."It wasn't my intention to shoot off my big toe. This really fucking sucks and the pain is unbearable." Mr. Collin's doctors have advised that he is to be bedridden for the next few weeks during his recovery. This will obviously affect the recording session (and the few surrounding shows in Jan/Feb), which will now have to be postponed until after the March / April "nine-toe" tour. Said tour is still 100% on, however, so check back soon for updates on venues and exact dates. It looks like the support bands will be awesome and the band is really stoked to play this new material after touring for so many years on the same basic set. Yeah...we knew that too, sorry but we're about to make good on it. And of course after all, we gotta keep workin', like workin' men do. Shooting your big toe off isn't free, for fuck's sake! So to re-cap...Keko sacrificed his pinkie for Down/Melvins, Shep broke his hand for Today is the Day, and now Dixie has generously offered up his big toe for Steve Albini to nibble on. Unless overtly fond of Limburger cheese and rotten flesh, Master Steve is advised to decline.

Good day,

Weedeater"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2010 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 13-01-2010 19:30 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

In de zomer in Nederland! SIKED!

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 19-10-2010 19:51 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Nieuwe plaat, "Jason... The Dragon" zou inmiddels (vorige maand) opgenomen moeten zijn, heeft iemand meer info?

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-10-2010 6:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Komt in december uit op Southern Lord.

Ik kijk er zeer naar uit, GLAGS is een geniale plaat en heb hoge verwachtingen voor deze. Wint sowieso de titel voor beste albumnaam van het jaar.

You have time. You are doing fine.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-12-2010 23:43 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Heeft iemand enig idee of het het nog gaat lukken dit jaar met die nieuwe?

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 09-12-2010 14:03 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

heb ze in maart 2008 in de 013 sammen met Stinking Lizaveta gezien, maar erg geweldige geluidskwaliteit vond ik het niet in de batcave

de sludge en zware riffs waren wel lekker overigens

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-12-2010 0:42 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2010 19:51 schreef Sonic Titan het volgende:
Nieuwe plaat, "Jason... The Dragon" zou inmiddels (vorige maand) opgenomen moeten zijn, heeft iemand meer info?
1 maart 2011. Meer info:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=151090

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 18-12-2010 0:43]

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-12-2010 22:31 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Kijk, goeie zaak! Tien tegen één dat dat album zeer hoog op mijn lijstje van 2011 komt te staan.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 20-12-2010 22:34 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Live vind ik het wel tof, maar op cd staat de zang me teveel tegen. Jammer, want ik vind de muziek wel vet.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com