|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vraag me af wie ze hebben ingehuurd voor dat markt-onderzoek. Als je ziet dat Aardschok een oplage van 24.000 per editie heeft, en dat is toch wel het leidende nederlandstalige rock/metal tijdschrift in de Benelux naar ik aanneem, dan lijkt een oplage van 10.000 voor een beginnend tijdschrift op een redelijk drukke tijdschrift en online markt me toch aardig over-ambitieus (en duur). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mwa, ze mikken niet puur op metal he, dus ze zullen een bredere basis KUNNEN hebben ... maar goed ... ik moet het nog maar zien .. |
|
quote: Internet is natuurlijk sneller en handiger maar ik mag nog altijd graag zo'n blad in m'n handen hebben moet ik zeggen; zo af en toe schaf ik nog wel een RockTribune aan. Aardschok al jaren niet meer. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Is de NRC next zo'n succes dan? Ik heb alleen de cijfers van de NRC next gezien naast de cijfers van Spits, Metro, De Pers en Dag. Bij die cijfers valt die NRC next natuurlijk in het niets omdat het appels met peren vergelijken is, maar ik dacht dat het maar matig aansloeg bij de doelgroep. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik koop bijna maandelijks de Terrorizer. Lekker op de bank lezen met een pils in de hand en een muziekje op de achtergrond. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zag het blad laatst liggen; het ziet er iig een stuk beter uit dan Headache al heb ik de indruk dat het lifestyle gedeelte zich beperkt tot wat gothic kleding en wat gelul over sex. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Best een leuk blad. Heldere reviews, soms wat kort maar dat mag de pret niet drukken. Keertje wat anders |
|
Hm, ook maar eens checken dan... Bareuh... |
|
Is dit blad wat? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Leuke review van het Hub & Heuy Metalfest in de april editie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad een leuk stukkie. Voor de rest vind ik het gewoon een kopie van de Aardschok. |
|
Heb het een paar keer gekocht....niet veel bijzonders..veel paginagrote pics en kleine stories...jammer, geniste kans.dacht eindelijk een blad zodat ik de aardschok niet meer hoef te kopen, nou valt dat even tegen! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik vind het leuk, keer wat anders. |
|
Keer proberen dan maar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Onzettend slecht blad, de recencies zijn niet slecht maar de opmaak en de interviews, smakeloos, domme weetjes etc Heb me doodgeergerd aan dit blad, ik probeer het over een paar afleveringen wel weer kijken of het nog wat word. |
|
Vorige maand gekocht n.a.v. Death Angel interview. Wat een kutblad! Allerlei onzin die elke metalhead al weet wordt in apparte kadertjes gezet als zijnde "weetjes"! En oja, Death Angel is een "harde rockband". Infantiel, compleet overbodig en amateuristisch! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het zijn ook dezelfde knurften als destijds Headache en hoe heete dat kutblad daarvoor ook alweer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Headache was toch dat blad van 2zinsreviews? Nou ben ik niet van lang en omslachtig, maar dat was wel zo kort en slap. |
|
Daar ken ik er nog een van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Idd, en dubbele interviews, pagina's die niet klopten. Op een gegeven moment hadden ze Midnight van Crimson Glory op de voorkant, de cd kreeg een 5,3 en er stond een interview van 3 pagina's waaronder dus 2,5 pagina foto en een halve pagina kutvragen. En het leukste was toch altijd de advertentie van 1 pagina van een zeilenmaker... Wat een onmogelijk kutblad!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |