IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Fury! - Nieuw magazine Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-10-2007 10:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nou, als dit net zo'n goed blad wordt als de Headache gaat het dus echt gaaf worden... Kutreviews, halve interviews, dubbele pagina's etc. Ik heb dat blad 2x gekocht en me helemaal dood zitten ergeren aan het amateuristische geneuzel!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2007 19:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vraag me af wie ze hebben ingehuurd voor dat markt-onderzoek. Als je ziet dat Aardschok een oplage van 24.000 per editie heeft, en dat is toch wel het leidende nederlandstalige rock/metal tijdschrift in de Benelux naar ik aanneem, dan lijkt een oplage van 10.000 voor een beginnend tijdschrift op een redelijk drukke tijdschrift en online markt me toch aardig over-ambitieus (en duur).

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2007 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa, ze mikken niet puur op metal he, dus ze zullen een bredere basis KUNNEN hebben ... maar goed ... ik moet het nog maar zien ..

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-10-2007 20:01 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 29 oktober 2007 23:25 schreef karnivoor het volgende:
is daar uberhaupt nog vraag naar?

Internet is natuurlijk sneller en handiger maar ik mag nog altijd graag zo'n blad in m'n handen hebben moet ik zeggen; zo af en toe schaf ik nog wel een RockTribune aan. Aardschok al jaren niet meer.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-10-2007 20:03 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 30 oktober 2007 10:01 schreef acid het volgende:
Toch is je stelling niet helemaal waar. Kijk naar het imago en het succes van NRC Next. Mensen zijn heus bereid te betalen mits er (nog) geen gratis vergelijkbaar medium is. Bij NRC Next was dat duidelijk het geval.

Nu is het wel moeilijk met bladen die zich specifiek op metal en/of rock oriƫnteren. De doelgroep is an sich al klein en in principe spreekt een blad als dit slechts enkele segmenten van 'de markt' aan denk ik.

Is de NRC next zo'n succes dan? Ik heb alleen de cijfers van de NRC next gezien naast de cijfers van Spits, Metro, De Pers en Dag. Bij die cijfers valt die NRC next natuurlijk in het niets omdat het appels met peren vergelijken is, maar ik dacht dat het maar matig aansloeg bij de doelgroep.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2007 23:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 20:01 schreef Metalhead22 het volgende:
Internet is natuurlijk sneller en handiger maar ik mag nog altijd graag zo'n blad in m'n handen hebben moet ik zeggen; zo af en toe schaf ik nog wel een RockTribune aan. Aardschok al jaren niet meer.

Ik koop bijna maandelijks de Terrorizer. Lekker op de bank lezen met een pils in de hand en een muziekje op de achtergrond.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2008 22:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zag het blad laatst liggen; het ziet er iig een stuk beter uit dan Headache al heb ik de indruk dat het lifestyle gedeelte zich beperkt tot wat gothic kleding en wat gelul over sex.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-01-2008 23:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Best een leuk blad. Heldere reviews, soms wat kort maar dat mag de pret niet drukken. Keertje wat anders

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-01-2008 23:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hm, ook maar eens checken dan...

Bareuh...

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-04-2008 20:07 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is dit blad wat?

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-04-2008 20:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Leuke review van het Hub & Heuy Metalfest in de april editie

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-04-2008 20:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 15 april 2008 20:11 schreef Hub de Gallier het volgende:
Leuke review van het Hub & Heuy Metalfest in de april editie

Inderdaad een leuk stukkie. Voor de rest vind ik het gewoon een kopie van de Aardschok.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-04-2008 20:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Heb het een paar keer gekocht....niet veel bijzonders..veel paginagrote pics en kleine stories...jammer, geniste kans.dacht eindelijk een blad zodat ik de aardschok niet meer hoef te kopen, nou valt dat even tegen!

Fuck the world and fuck you

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-04-2008 20:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2008 20:07 schreef Dentz het volgende:
Is dit blad wat?

Ik vind het leuk, keer wat anders.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-04-2008 22:10 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Keer proberen dan maar.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 16-04-2008 0:29 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Onzettend slecht blad, de recencies zijn niet slecht maar de opmaak en de interviews, smakeloos, domme weetjes etc Heb me doodgeergerd aan dit blad, ik probeer het over een paar afleveringen wel weer kijken of het nog wat word.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-04-2008 9:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vorige maand gekocht n.a.v. Death Angel interview. Wat een kutblad! Allerlei onzin die elke metalhead al weet wordt in apparte kadertjes gezet als zijnde "weetjes"! En oja, Death Angel is een "harde rockband". Infantiel, compleet overbodig en amateuristisch!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2008 9:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Het zijn ook dezelfde knurften als destijds Headache en hoe heete dat kutblad daarvoor ook alweer...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2008 9:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Headache was toch dat blad van 2zinsreviews?

Nou ben ik niet van lang en omslachtig, maar dat was wel zo kort en slap.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-04-2008 9:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Daar ken ik er nog een van.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2008 10:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 9:54 schreef Jenje het volgende:
Headache was toch dat blad van 2zinsreviews?

Nou ben ik niet van lang en omslachtig, maar dat was wel zo kort en slap.

Idd, en dubbele interviews, pagina's die niet klopten. Op een gegeven moment hadden ze Midnight van Crimson Glory op de voorkant, de cd kreeg een 5,3 en er stond een interview van 3 pagina's waaronder dus 2,5 pagina foto en een halve pagina kutvragen. En het leukste was toch altijd de advertentie van 1 pagina van een zeilenmaker... Wat een onmogelijk kutblad!!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com