|
Auteur: |
|
|
Hai Dudes, Binnenkort ga ik stappen in Groningen. Kent iemand daar soms een goede metal of rockkroeg?? Harald |
|
Vera, als er een leuk concert is tenminste... sprak de apeldoorner... Je moeder. |
|
oeh, vera, daar ben ik vanmiddag ook langs gereden???? |
|
Ga naar de Ster (in de Peperstraat, achter Vera) De Ster is HET metalcafe van Groningen Ook jong volk tref je daar (itt wat Greyloack zegt.....) Vandaag opent een tweede metalkroeg genaamd De Hel (Papengang, op weg van de Vera naar de Ster kom je daar langs)maar ik weet nog niet of dat een leuke kroeg wordt. Vera is niet alleen metal, maar een algemeen underground podium. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 15-02-2002 8:35] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
De Ster heerst inderdaad!! En ze hebben veel verschillende bieren op voorraad daarzo... |
|
quote: Hmm... vast niet toevallig HERTOG JAN op de tap??? ;( |
|
Ik meen wel van de fles maar ik had behoorlijk wat op die dag (Stonehenge in Steenwijk) dus dat soort details zijn me ontschoten... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
De Ster Heeeeerscht!!! en trouwens, ze hebben géén Hertog van de tap, maar werkelijk iedereen drinkt de Hertog uit de fles. De muziekkeus is wel wat beperkt als Sjon alleen achter de bar staat (of Rammstein of Slayer), maar what the heck? Het is de STER!! De Hel ben ik nog niet vaak geweest, het is wat meer voor de heavy-metallaars zeg maar en het publiek is wat ouder. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ah mooi, hier kunnen we verder. Goed, ik heb dus een date met WXena. Je moet nog een keer een datum roepen, doe maar op icq of MSN. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
burn out is ook erg gezellig!!!! |
|
quote:Adres? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
schuitendiep 86, 050 314 1982 |
|
ik zoek er nog een in Tilburg Iemand? By the pain I see in others |
|
groningen, De Ster en Vera damn... Posted 14-02-2002 22:30 by Harald [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 11-03-2003 21:26] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
de Ster is niet meer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ach jochie toch, wil je erover praten misschien? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Groningen, wat een kut stad, zelfs op een begraafplaats is meer te doen. |
|
dan blijf je toch lekker weg [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 07-05-2011 10:00] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jim is een wijs man! De mensen met kennis weten de party places wel te vinden en zeikerds hoeven we daar niet |
|
Geldt zeker voor necrofiele trollen zoals Pit Beast. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En ik ben benieuwd in wat voor bloeiende metalstad meneer Pit Beast woont waar hij blijkbaar elke dag snoeiharde metal-parties beleeft Gister in de Subsonic was overigens een gezellig metalfeest en in de Crowbar ook, dat kun je niet van veel andere steden in NL zeggen [Dit bericht is gewijzigd door BlackWizard op 07-05-2011 14:32] |
|
Klopt! No regrets and no remorse... |
Index / Concerten |