|
Auteur: |
|
|
check www.wtfdistro.eu/store voor de vetste hardcore cds en ook vinyl onlangs toegevoegde items: nieuw vinyl: Agnostic front - For My Family 7" Blacklisted - Peace On Earth War on Stage 7" Blacklisted - Live From Nowhere 7" Death Before Dishonor - Break Through It All 7" Misery Index - Hang e'm High 7" Stop At Nothing - Legends Never Die 7" Turn The Tide/Speak Out/Make The Difference/Up Yours - split 2x7" Waster - Qustion Everything 7" Ramallah - But A Whimper 2x7" nieuw CD: Black Cloud Halo - Born Under A Bad Sign CD Borrowed Time - No Escape From This Life MCD Broken Oath - Given Half A Chance MCD Crushing Caspers - The Fire Still Burnns CD Fahrenheit 451 - If Iknew than what I know now CD + DVD Full Blown Chaos - Heavy Lies The Crown CD Fury Of Five - Jersey Style CD Instill - Stalking Death MCD Kartel - Rise Of The Guttersnipe CD Mörser - Pure Scum CD Murderers Row - Beer Fueled Mayhem CD Stout - Sleep Bitch CD gegroet Tim WTF |
|
gave naam! Je moeder. |
|
Wat geen Dr doom Niet zo goed bezig. |
|
zijn jullie HC dan? |
|
tuurlijk wij zijn alles |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-10-2007 22:25] Je moeder. |
|
old school west coast new york schlager hip hop with folk influences? |
|
quote: Ik zeg het morgen wel even, of anders ff een berichie op myspace ofzo. Ik hou me er niet mee bezig. |
|
quote: heb hem maar weer gemaild ook, volgens mij is hij gewoon oerlui (wat overigens heel bekend klinkt van toen ik nog in bands zat ) Je moeder. |
|
in bands ziten heeft niks met luiheid uit te staan dat zit in de persoon |
|
oke, dan ligt het dus gewoon aan mart Je moeder. |
|
in sommige dingen is ie niet lui. Al die shows die we staan hebben komen ook niet zomaar uit de lucht vallen. |
|
Hij kon sowiso je huis niet vinden de vorige keer, anders even meeten met die knaap hahaha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
yeah dat mailde hij ja. maar hij zou het vorige week alsnog opsturen. maar goed, heb hem ook weer gemaild, geen dingen voor op een forum verder, zal het eens even editten edit: trouwens best knap dat hij het niet kon vinden... maar over 2 weken woon ik achter de docter dus dat móet hij wel weten te vinden lijkt me edit2: mits nog niet aangekomen dan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-10-2007 22:26] Je moeder. |
Index / Muziek algemeen |