|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Erg gave alcoholthrash band: The Batallion uit Bergen http://www.myspace.com/thebatallion666 Met veel oudleden uit ondermeer: Taake, Old Funeral, Borknagar, Grimfist en Deathcon Lekker smerig en aanstekelijk...erg gaaf om een lomp en tjokkefoll feestje van the maken Helaas nog nooit live gezien.... |
|
Ik heb ze wel live gezien.......en was totaal bezopen...wat een feest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 02-11-2007 9:52] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Waarom begrijp ik jou nu niet? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeg Hub, ik heb contact gezocht met de heren in kwestie voor een tourtje door Nederland en Belgie. Zou ik een beroep mogen doen op jouw deskundigheid met het boeken van Noorse bands? [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 24-11-2007 0:10] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Tuurlijk M'n mailadres: marcelbanziger AT hotmail DOT com We waren al van plan deze band naar hier te halen in februari maar welke data precies ligt nog niet vast aangezien de vrouw van de bassist een kleine krijgt rond die tijd. Ik lees dus wel in jouw mail hoe en wat jullie in gedachten hadden [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-11-2007 9:34] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo, dit topic verdient wel een dikke schop. Afgelopen weekend dus gezien in Roermond, teringdetering, de gaafheid. Als je houdt van lekker oldschool thrash/black/motorhead/venom/celtic frost is dit absoluut je ding. Ze hebben een single uit en een album. www.myspace.com/thebatallion666 |
|
Was geniaal ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb de LP vandaag besteld! Dat shirt moet dan maar wachten totdat ze de volgende keer in de azijnfabriek zijn |
|
Straks ook maar eens beluisteren dan. |
|
shitterende band alcohol thrash in het zog van Dead To This World of Bewitched schitterend signature |
|
quote: Ja, jammer dat een aanbod voor deze band door verschillende zalen is afgeslagen dit jaar. Begrijpelijk vanwege de lage bekendheid hier, maar het is de beste live-band die ik de laatste jaren heb gezien (echt waar). Ik blijf echter hopen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik heb deze band ooit een keer live gezien, maar ik heb geen idee meer waar. Dat was wel een gave show toen, maar ik heb het verder nooit meer beluisterd. Aan mijn bovenstaande post te zien heb ik er ook nooit meer moeite voor genomen, maar dat ga ik toch maar weer eens doen. |
|
quote:In Remunj waren ze inderdaad echt gaaf!! Dus bookers: booken die hap |
|
vies vettig venijnig signature |
|
quote: HEUY!!!! Dat was vorig jaar natuurlijk op H&H in De Azijnfabriek..... zaterdag 5 juni wederom The Batallion in Roermond |
|
Heb de nieuwe, nog ongemasterde versie mogen ontvangen...en wat een geniale plaat is dit weer geworden. Zeker één van de hoogtepunten van dit jaar!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat kon ik wel horen op Rockschool Open Air ja, stuk voor stuk loeisterke nummers. Dat album moet ik hebben als het in augustus uitkomt! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: signature |
|
quote: Ik heb de promo ontvangen en godmiljaar wat een thrashgranaat. Okay, lekker old school maar zo overtuigend en afwisselend uitgevoerd dat ik mijn persoonlijke favoriet van 2010 te pakken heb. Allright! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik heb hem nu 1 keer geluisterd, en ik vond hem bij lange na niet zo interessant als de eerste plaat. Zo maar nog een keer opzetten! |
|
quote: HEUY!!!! Wanneer kunnen we een interview van jou met deze band verwachten?? Ik zit er iig op te wachten |
|
Ik denk in de 1 december-editie van Lords of Metal: Tore heeft de review al gelezen maar door mijn nieuwe baan (die voor de verandering eens bevalt na jaren beroepsonderwijs) heb ik pas eind oktober tijd om een lekker interview in elkaar te zetten... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
signature |
|
Wat een enthousiasme! Kan de rest em ook ergens te luisteren krijgen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |