|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaja, wederom een thrashlegende in Dynamo! Meer info volgt |
|
zo goed bezig Dynamo! ook hier ben ik weer aanwezig |
|
Kickuhhhhhhhh, Wie worden de supports? [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 02-11-2007 0:03] |
|
laat die supports maar weg! |
|
quote:Tsja, daar heb je als zaal zijnde weinig over te zeggen doorgaans. En ach, het had aanzienlijk erger gekund |
|
vind eigenlijk beide supports erg oke! Eindelijk Flotsam and Jetsam in NL, wat heeft dat lang moeten duren zeg pfffff. |
|
net kaartjes gehaald |
|
De echte hollander wil gratis!: http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/10046/Win-kaarten-voor-de-Nederlandse-Flotsam-and-Jetsam-tour.html |
|
Zondag dus Fuelblooded speelt ook |
|
Zijn er zondag dan drie support acts? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ja, Izegrim, Non-Divine plus Fuelblooded dus! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Wederom dus te veel supports en kan ik 1,5 uur later vertrekken. Het zijn ook weer supportacts, die altijd supportact zullen blijven, en nooit op eigen kracht een headlinetour van de grond krijgen. Een bekend voorbeeld hiervan is After All, en Non-Divine doet al aardig mee. |
|
Fuelblooded speelt helaas niet, dus 3 bands op deze avond. |
|
Haha, dat gaat snel zo in een dag; wel/niet. Ik zie het zondag wel wie er op de buhne staat. Als FLossen & Jetset maar komt! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Fuelblooded speelt idd niet. Dit geheel buiten hun eigen macht of die van Dynamo om. Jammer maar helaas. Maar vanavond dus |
|
Kan ik Judge M een knuffel geven |
|
quote:Moet je er op tijd zijn want ik ben waarschijnlijk weg voo de bands gaan spelen Maar jou knuffelen maakt dat ruimschoots goed |
|
Damn, dat was VET!!!! Erik AK heeft het nog steeds! Hammerheeeeeaaaaaddddd!!!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
was VET gisteren! in december komen ze terug op tour met Onslaught en nog 4 andere bands |
|
quote: |
|
Ik was graag gegaan gister, maar kon helaas door omstandigheden niet meer gaan |
|
quote: En dan te bedenken dat Onslaught 11 april aanstaande ook al in Dynamo speelt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Jep was een super concert !!!! Ik heb alleen nummers als Dreams Of Death en Iron Tears gemist (of Doomsday zelf). Daarentegen kregen we wel escape from within (wat een schitterende versie ook !!) en uiteraard I Live You Die en No Place For Disgrace. |
|
In zwolle werd Doomsday... zeker gespeelt, en was het voor mij het hoogtepunt van de set. |
|
quote: dreams of death spelen ze helaas nooit, heb het er nog met de guitarist over gehad! jammer want dit vind ik samen met hammerhead hun 2 beste nummers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |