![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
hallo iedereen ![]() ik dacht bij mezelf, laat ik eens een JNM topic openen. JNM staat voor jeugdbond voor natuur en milieu, en is een vereniging voor iedereen tussen 7 en 25. Het is actief in heel vlaanderen en een stukje nederland. Persoonlijk vind ik dit een zeer leuk initiatief, ik ben er dan ook zelf lid van ![]() is er iemand die de JNM al kent of er een mening over heeft, laat die deze hier dan verkondigen ![]() voor meer informatie: www.jnm.be putting the laughter in manslaughter since 1991 ![]() |
|
Juist ja.... [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 04-11-2007 23:03] ![]() |
|
Nog nooit(!!) van gehoord. ![]() ![]() |
|
het logo: ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hulde aan de JNM!! Ben er zelf nooit lid van geweest, maar veel mensen uit m'n kennissenkring wel... Goed werk, nobele initiatieven en telkens erg leuke fuiven ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: de naam is veranderd vorig jaar, de 'studie' en 'bescherming' hebben ze weggelaten. ik zit in afdeling leuven als ini-begeleider. putting the laughter in manslaughter since 1991 ![]() |
|
quote: heil de jnm-kikker ! ! ! ![]() putting the laughter in manslaughter since 1991 ![]() |
|
Damn, wat klinkt dat als een gaye hippieorganisatie. ![]() |
|
Vind het meer een beetje ... van ... ja .. oude kerels die kleine kinderen wat bijbrengen ... you know .. uh-huh uh-huh .. Is het beetje a la scouting? ![]() |
|
quote: oude kerels vind je niet in de JNM ![]() het lijkt wel een beetje op scouting, maar het heeft meer met de natuur te maken, en je hoeft niet van die lelijke uniformpjes en sjaaltjes te dragen ![]() putting the laughter in manslaughter since 1991 ![]() |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:het liefst dragen ze niets? (sorry, inkoppert) ![]() |
|
quote: soms dragen ze nog ondergoed hoor ![]() putting the laughter in manslaughter since 1991 ![]() |
|
quote: het klinkt mss zo maar de JNM doet veel goed werk voor het proper houden en het onderhouden (wilgen knotten, overwoekerende planten uit dunnen,...) van natuurgebieden (heb zelf nog meegeholpen om de Yzermonding (hier in Nieuwpoort) op te kuisen en afval lag er meer dan genoeg, de Blankaerd op te kuisen,...). Maar de JNM, echt wel veel goede en zware ![]() ![]() Verder wordt er ook veel aan determinatie van planten, vogels, bomen, marters, insecten,... gedaan wat heel leerrijk is voor veel tieners en zo kan de JNM ook het respect voor de creaties van Moeder Natuur bijbrengen wat nodig is. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ah kijk, de natuur schoonhouden is een goede zaak. Maar toe, het klonk allemaal nogal sneu .. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |