|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer gezellig Pools death/grind kwartet. Hun muziek varieert van lompe doch vette grind naar deathmetal met vreemde 'jazzie' tussenstukjes. Inmiddels 4 albums op naam staan, Resonance is hun laatste werkje. http://www.myspace.com/antigama http://www.antigama.net/ Meningen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Vette band hoor I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hmm Antigama..al een tijd niet geluisterd zeg, maar wel een leuk bandje ja |
|
Opzienbarende grindplaat die bol staat van de invloeden en originele wendingen zonder dat de boel incoherent wordt. Erg cool! |
|
Nummer 2 in mijn jaarlijst. En terecht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Van de week hun debuut gekocht, Intellect Made Us Blind. En hij bevalt me wel. Andere stijl dan hun nieuwe maar wel herkenbaar. Iemand bekend met de andere 2 albums? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
intresting signature |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Resonance is best tof, maar zal mijn top 10 van dit jaar niet halen.. Nog maar wat vaker luisteren.. |
|
Discomfort vind ik de beste plaat, de split met Drugs of faith is ook erg cool, resonance kan ik wat minder mee, Discomfort vind ik duidelijk de beste plaat, gave band btw! |
|
dit is nu iets waar ik niet mee aankan, klinkt als een iets wat constant van links naar rechts gaat bluh signature |
|
Watje. |
|
hehe geef mij maar Gigantic Brain signature |
|
quote: +1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heb het ook even binnen gehaald. Apparte muziek, kan niet direct zeggen dat ik er nu al gek van ben eigenlijk. Komt allemaal wat fragmentarisch over. Maargoed, wie weet. [edit] Cephalic Carnage syndroom mischien? Daar kan ik namelijk echt helemaal niks mee [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-04-2008 16:41] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
welke cd had je binnen gehaald? Die op Relapse is vrij recht toe recht aan als je dat niet trek hoef je de rest ook niet echt te checken. |
|
De drie laatste volgens mij. Resonance, Zeroland en Discomfort. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ok misschien idd het CC syndroom dan ik trek juist hun oudere werk beter resonance kan ik niet zo veel mee tot nu toe. |
|
Zal ze alle drie eens goed beluisteren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Intellect Made us Blind zeker proberen. Doet wat meer oldschool en rauwer aan dan Resonance. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ok, thanks ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Warning is mijn favoriet. Komt 9 maart uit. Supervet plaatje |
|
Ben ik de enige die dat snaredrumgeluid op Warning enorm irrirant vind? Zo storend dat het voor mij de hele cd verpest "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |