![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
hmm, kan aan mij liggen hoor...maar hoort Nu-zooi wel bij ZWARE-metalen? http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Het wordt best wel ingewikkeld... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Anders houden we er gewoon over op of zo... ![]() |
|
Wat mij betreft kunnen we het over alle metal en ook de randverschijnselen hebben, volgens mij hoeft ZwareMetalen geen last te hebben van oogklepjes (persoonlijk ben ik bijvoorbeeld, naast metal, een groot liefhebber van darkwave, klassiek en sommige opera/operette-muziek.....) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
trouwens, de term Heavy Metal wordt veelste vaak foutief gebruikt. Als het maar een beetje naar metal neigt noemt men het al heavy metal, terwijl de echte heavy metal iets is zoals Hammerfall en Iron Maiden ![]() |
|
Waarom staat Death Metal eigenlijk achteraan??? Schande!!! (ik bedoel in de header/title van de page) ![]() |
|
quote:Lekker belangrijk ... staat er alleen maar in zodat de pagina's goed in de search engines naar boven komen ![]() ![]() |
|
[offtopic]He Paul... Hoe was de vakantie?[offtopic] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
vakantie was OK! ......oh, oeps....je had het niet tegen mij..... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
ik neem aan dat jij ook mee was... Toch? ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
[onwijs off topic] ja, ik was inderdaad ook mee..... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: klassieke muziek is idd ook goed te verteren. Zeker het barok heeft wel veel weg van metal. Die nummers zouden zeer goed om te bouwen zijn naar goeie metal nummers. Wat een goed voorbeeld is van het relatief kleine verschil tussen metal en klassiek is Symphony & Metallica en Apocalyptica ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |