|
Auteur: |
|
|
Vr. 28 maart 2008 Dropkick Murphy's Dommelsch Zaal AANVANG 19.00 - 00.30 Zaal open 20.00 entree 23,00 euro / 3,35 euro servicekosten Vvk start op 17 november http://www.dropkickmurphys.com/ http://www.myspace.com/dropkickmurphys Ik neem aan dat er nog wel iets gaat veranderen aan de aanvangs- en openingstijd. |
|
Dit wil ik deze keer dus niet WEER missen! En het is weer zo ver [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 01-03-2008 16:57] |
|
Vorige keer in 013 was gaaf! Mede derhalve sla ik nu over |
|
altijd leuk! *slaat inmiddels wel achterover van de prijs* € 26,35 , ik weet het. Er wordt teveel op gehamerd.., maar toch. |
|
Hmmm, nog eens over nadenken.. Vorige keer was wel erg te gek! Nu zorgen dat ik niet de bob hoef te zijn, dit is toch wel bierdrinkmuziek Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Zoiets was het de vorige keer ook meen ik. De merchprijzen compenseren de zaak dan weer: - cd's voor een tientje - shirts voor 15 euro Zouden meer bands moeten doen! |
|
Leuk... maar nog ver weg. |
|
Weer te laat. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 01-03-2008 16:57] |
|
Kaartje al een tijdje in huis |
|
Hehe, m'n pa belde een paar weken terug of ie ook een kaartje voor mij moest halen. Aanwezig dus www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
zo dat is echt jaren terug dat ik hun live heb gezien, dus wie weet. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
'k geloof dat ik hier heen ging Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
UITVERKOCHT! Voor het optreden in De Melkweg (12 april) zijn geloof ik nog wel kaarten te koop. |
|
Dan maar kaartjes scoren voor Melkweg. |
|
Melkweg ook uitverkocht |
|
Vrijdag!!! Tijdschema (onder voorbehoud): Dropkick Murphys 21.45 - 23.15 Circle J 20.50 - 21.20 Deadly Sins 20.00 - 20.30 |
Index / Concerten |