![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
er is nog steeds plek voor slechte bands! ![]() |
|
Daar ga je toch niet voor je goeie lol naar kijken of wel dan? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-11-2007 19:11] ![]() |
|
quote: Hmmmmmmm, ik nomineer Emotie! Zo slecht dat het geniaal is! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Wat een geniaal idee! ![]() ![]() |
|
Misty mourning al geprobeert? ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Geniaal! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Naast dat je al slecht speelt, ben je zeker ook verplicht om een slechte band naam te hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Horror Vacui op 07-11-2007 19:51] ![]() |
|
Jouw username zou wel voldoen hoor ![]() ![]() |
|
Enig idee wat het betekend? ![]() |
|
quote:Ik ken het als titel van een mini-cd van de Nederlandse band Iscariot. Band bestaat volgens mij niet meer maar ik vond het wel een prettig schijfje. Beetje Samael achtig ![]() ![]() |
|
Neen, ff opgezocht. Maar het bekt niet lekker. (no offense verder ![]() ![]() |
|
Het betekend 'angst voor de leegte', simpel gezegd. Dat van Iscariot wist ik niet. RenYek bekt wel, hè ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Horror Vacui op 07-11-2007 20:12] ![]() |
|
quote:[ontopic]onder die naam zou je ook vast een hele slechte band kunnen maken ![]() ![]() |
|
Klinkt meer als een titel voor een Kutschurft nummer. gatverdamme ![]() ![]() |
|
Owwwww! Dit is misschien wel wat voor Sinterblast! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Er zijn genoeg slechte bands op zwaremetalen, ook in dit topic genoeg mensen. Dus lijkt me dat het storm loopt met de aanmeldingen? ![]() |
|
je kunt je natuurlijk opgeven bij programmering@canix.nl. het bier is goedkoop en er is geen entree! kom op mensen, of kan iedereen wel goed spelen? ![]() |
|
kut, dit is echt iets voor Xanaxasax! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik ben ook een paar keer aanwezig geweest op Knommelcore. Geniaal moet ik zegen. Nog nooit zoveel moeten lachen om een paar gigantische bakken herrie en knommel! ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
goeie shit dit! Je moeder. ![]() |
|
Lain, iets voor je band! ![]() |
|
quote: Goede grap. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
En METEEN happen he. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |