|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
er is nog steeds plek voor slechte bands! |
|
Daar ga je toch niet voor je goeie lol naar kijken of wel dan? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-11-2007 19:11] |
|
quote: Hmmmmmmm, ik nomineer Emotie! Zo slecht dat het geniaal is! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Wat een geniaal idee! |
|
Misty mourning al geprobeert? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Geniaal! Bruce Banner |
|
Naast dat je al slecht speelt, ben je zeker ook verplicht om een slechte band naam te hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Horror Vacui op 07-11-2007 19:51] |
|
Jouw username zou wel voldoen hoor |
|
Enig idee wat het betekend? |
|
quote:Ik ken het als titel van een mini-cd van de Nederlandse band Iscariot. Band bestaat volgens mij niet meer maar ik vond het wel een prettig schijfje. Beetje Samael achtig |
|
Neen, ff opgezocht. Maar het bekt niet lekker. (no offense verder ) |
|
Het betekend 'angst voor de leegte', simpel gezegd. Dat van Iscariot wist ik niet. RenYek bekt wel, hè Klinkt als een yak met race kak. [Dit bericht is gewijzigd door Horror Vacui op 07-11-2007 20:12] |
|
quote:[ontopic]onder die naam zou je ook vast een hele slechte band kunnen maken [/ontopic] |
|
Klinkt meer als een titel voor een Kutschurft nummer. gatverdamme |
|
Owwwww! Dit is misschien wel wat voor Sinterblast! |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er zijn genoeg slechte bands op zwaremetalen, ook in dit topic genoeg mensen. Dus lijkt me dat het storm loopt met de aanmeldingen? |
|
je kunt je natuurlijk opgeven bij programmering@canix.nl. het bier is goedkoop en er is geen entree! kom op mensen, of kan iedereen wel goed spelen? |
|
kut, dit is echt iets voor Xanaxasax! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ben ook een paar keer aanwezig geweest op Knommelcore. Geniaal moet ik zegen. Nog nooit zoveel moeten lachen om een paar gigantische bakken herrie en knommel! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
goeie shit dit! Je moeder. |
|
Lain, iets voor je band! |
|
quote: Goede grap. Bruce Banner |
|
En METEEN happen he. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |