|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is wel een lekker ruwe film. Op zich wel een aanrader. En Wood is gewoon een goede acteur, daar niet van, maar inderdaad blijft ie gewoon een Hobbit. Als je van een beetje zinloos geweld en grof taalgebruik houdt zou ik hem zeker kijken. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:De Gouden Kooi Hardcore! En dan mogen mensen stemmen of degene die het het langste volhoud. Kan die gratis kaartjes voor een nu-geen-risico-werdstrijd-meer winnen. |
|
quote:Check |
|
quote: Dan mag Romper Stomper ook niet ontbreken, vette film met Russell Crowe. Gaat niet over hooligans maar over skins maar vooral over bikkelhard knokken Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Precies, ik vind dat altijd zo'n onzin.. "de ME provoceert". Schei toch uit, die lui komen gewoon hun werk doen.. helaas omdat er bij voetbal mongolen rondlopen die iedere gelegenheid aangrijpen om rotzooi te trappen. Bij rugby of wielrennen hoeven ze niet eens te komen. Begrijpelijk dat je als ME-er op scherp staat in grote groepen mensen, waar al een grimmig sfeertje hangt. De omgekeerde wereld www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik kan gerust beamen dat de ME vaker dan eens provoceert en ik ben geen hoolie. Ik heb het zelf een aantal keren meegemaakt. Het verbaast me trouwens niks, de ME is over het algemeen net zo'n erge tuig als de hoolies alleen mogen zij met wettelijke autoriteit meppen. In meeste landen is dit in mijn ervaring zo, de ME en hun equivalenten elders bestaan bijna altijd uit tuig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik ben zelf ook wel eens per ongeluk in een charge beland, maar dan begrijp ik dat een ME-er mij niet eerst netjes vraagt of ik bij de hooligans hoor, of gewoon een toevallig passerende supporter was. Die vegen je gewoon aan de kant. Da's hun werk. Dat er onder ME-ers ook sensatiezoekers zitten, is ook fout. Mijn punt is vooral, dat als je je normaal gedraagt zoals bij iedere andere sport (ok.. ijshockey dan ook niet ), er niet eens ME aanwezig hoeft te zijn. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat gaat werken haha, gewoon keiharrdddd!!!!!!!! The trend is dead. |
|
quote:jeweettog. |
|
quote: Dat weet ik zeker The trend is dead. |
|
quote:Football Factory is ook wel een aardige film op dat gebied. |
|
quote: Okee dan spelfout weggehaald... |
|
quote:Aardig ??? jezus, dat is DE film man !!! fuck die frodo film hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nah, ik was niet van plan er een studie van te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik t niet interesant vindt. |
|
quote:Je mag hem anders wel een keer lenen |
|
quote:gewoon kijken, gewoon een gave film hahaha.( of beter nog het boek waar de film op gebaseerd is lezen. ) Fuck the world and fuck you |
|
quote:ohja, kan wel een keer, kheb geen haast. zie t wel een keer Edit: Is er een boek van? Daar kan ik meer mee! Football factory. wie heeft t geschreven? [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 11-11-2007 18:52] |
|
|
|
Ah. |
|
quote: Toch is Hooligans ook gewoon een goede film hoor, ondanks dat Frodo erin speelt |
|
quote: Dagje vrijaf?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja, voor de echte kaos moet je tegenwoordig in Italie zijn |
|
Gisteren op Discovery een programma gezien over hooligans in Krakow; Wisla vs. Cracovia. Lomp volk zeg, het gebruik van messen en andere wapens wordt in die stad kennelijk normaal gevonden.. Alsof je in engeland anno jaren 80 was. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Die serie is ook iedere woensdagavond op discovery, de herhaling is zondag. Dan had je de aflevering ervoor moeten zien met de Balkan. Die zijn nog gekker, lopen gewoon met pistolen rond en gebruiken die ook als het moet, compleet gestoord. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |