|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, kan ik hier even al mijn scheit kwijt over mijn band. Onze demo, "...And Mayhem Commences", is bijna af. Er moet nog één nummer goed gemixt worden en daarna kan ik bezig met branden (ja, het gaat er enigzins goedkoop uitzien, maar we zijn allemaal niet rijk). Ben er zelf best tevreden over; hier en daar niet helemaal 100%, maar we doen alles zelf en met de spullen die we hebben is het erg lastig synchroon inspelen en mixen. Over het algemeen is het goed aan te horen (en ja, ik ben erg kritisch over mijn muziek). Ik gooi, als hij af is, ook wel één richting de ZM-redactie. - http://www.stormblownofficial.nl - http://www.myspace.com/stormblown - http://www.youtube.com/profile?user=StormblownOfficial [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 30-11-2007 12:50] |
|
Dat nummer van onze demo staat inmiddels op de MySpace: Frozen In Creation. |
|
niet mis |
|
quote: Danke schön |
|
Heb jullie toegevoegd op de space! Welk opname-materiaal gebruiken jullie (want die kwaliteit halen zelfs wij nog niet |
|
quote: Dat is het hem juist; ik heb geen geduld voor synchronisatie! Wordt daar echt agressief van soms ,als het niet lukt! Zal het mixen voortaan aan mijn kompaan overlaten! Veel succes nog |
|
quote: unfuckingbelieveable En dan vinden sommige mensen het gek dat BM niet serieus genomen wordt. Budget is ok. Zolderkamers tot op zekere hoogte ook, maar zorg in iefer geval dat je iets aanschaft waar je een beetje mee kunt opnemen. Voor 100 euro kun je al hele goede miczaken doen! No offense naar skyggesang en band, maar dit sla ik over. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dank je, jullie ook! Onze mixjes zijn ook niet helemáál 100% goed, hoor. Op het gegeven moment moet je als underground bandje gewoon zeggen van: niet meer verder klooien. Ik vond jullie spul goed aan te horen |
|
Ik sluit me bij Spectre aan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ben ik me dus van bewust; ik wou ook graag dat ik wat meer geld te besteden had, maar we hebben het domweg niet. Het is in elk geval niet om trui te doen of zo, dus dat tweede is een beetje een onzinopmerking. We hebben hier ons best op gedaan en met deze demo's kunnen we wat geld voor de band inzamelen om te sparen. Dat helpt in de toekomst weer! quote: Bedankt voor de moeite, in elk geval. |
|
Ik heb het evene geluisterd, en vind de iedeeën wel ok. De opnamekwaliteti is niet al te denderend, maar dat wordt al aangegeven. Ik ben wel erg benieuwd hoe het klinkt als het met normale microfoons is opgenomen. Ik vomnd het iig wel lekker wegluisteren, die kwaliteit kan ik wel even doorheenprikken, maar ik zou het zelf niet kopen met deze opnames. |
|
quote: Dankjewel Ik kan niet zeggen wanneer we betere opnames kunnen maken helaas, maar het motiveert in elk geval wel om óóit echt voor een studio te gaan. |
|
Site staat online, nog wel "under construction". |
|
Stormblown staat op de Friese voorronde van de Metal Battle 2008, 23 februari in Romein te Leeuwarden! |
|
doe da goe denk ook es an timing en zo :p signature |
|
quote: tjek dan es t youtube interview goddomme... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Klopt inderdaad. We worden steeds strakker, dat wel! En dat "interview" moet je niet al te serieus nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-02-2008 19:46] |
|
quote: als jullie jezelf al niet serieus nemen, wat moeten wij dan allemaal... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Een beetje humor hebben. En anders gewoon een übergrimme, necro ende ev0l band zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-02-2008 19:49] |
|
|
|
quote: Ik dacht dat Polka boem-tsjak-boem-tsjak was... Bruce Banner |
|
Ja, dat doen we ook wat jij zegt. Maar we missen inderdaad de dubbelbas, daar gaan we snel iets aan doen. Ben er verder wel tevreden over. |
|
"Dit is de eerste echte epische true black metalband van Fryslân." Zo zo, toe maar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Haha dit klinkt wel ral ja. Zal het goed doen in de 'scene'. Ofzo |
|
quote: Hehehe. Hij heeft natuurlijk de rest van het materiaal niet gehoord; ik leg ook accenten op andere stijlen metal. Vandaar dat er wordt gezegd dat de sfeer soms ontbreekt, denk ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |