|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Proscriptor bij Slayer?? Ik hoop het niet, want dat zou waarschijnlijk betekenen dat-ie geen tijd meer heeft voor ABSU. Absu Slayer |
|
Ik vermoed echter niet dat proscriptor slayer zal doen "verharden". het draait toch alleen om hanneman en king. dus laat die gast maar lekker bij ABSU blijven. |
|
Je kan toch ook wel in 2 bands? Absu treedt weinig op dus dat is geen probleem, en zo kanie met Slayer zijn geld verdienen, en geen 1 of ander kutbaantje te nemen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dat is het echt helemaal! gewoon in een bandje zitten als bv. Enfeeble en dan lekker geld verdienen met toeren met Marduk! sow, wanneer kapt Legion ermee? ( geen gelul, wat mij betreft mag Legion tot het einde van marduk blijven, maar dan moet ie live ietsiepietsiekleinbeetjemaar beter gaan shrieken) [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-02-2002 19:30] |
|
quote: wat mij betreft wel en phil anselmo zit in wel 10 bands. Iemand als james hetfield houdt er een andere mening op na en ik weet niet hoe die lui van slayer er over denken. |
|
quote: ik ook niet |
|
het zou leuk zijn als Proscriptor een solo carriere zou beginnen. Hele cd alleen maar drum en zo ffuuuucking snel Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Slayer heerst!!! En ze hebben een goede drummer nodig. Als Dave L. niet meer wil, mag of kan, dan vind ik de drummer van Absu geen slecht alternatief! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: das dan jammer |
|
de vraag is of de heren K en H meneer P kunnen bijhouden, angel of death in dubbele snelheid Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ze motten Doc van Vader bij Slayer neerzetten.DAN hebben ze pas een strakke en akelig-snelle drummer!!!! [edit]typvoudje[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 18-02-2002 14:31] |
|
inderdaad, ik heb een vader uitvoering van raining blood (live) thuisliggen en dat is zo snel en strak, daar wordt je duizelig van Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dit zou een mooiste zijn: Proscriptor: "Hey mannuh...hey, King...haar weer laten groeien?" Slayer: "hey, kom we gaan oefenen voor onze nieuwe plaat / tour...speel effe wat van die nieuwe nummers...." Proscriptor: "hmm, nee, flikker op man, we gaan geen nu-metal spelen, alleen oude zooi..." Slayer: "...maar...maar.." Proscriptor: "niks te maren, we beginnen met "Evil has no Boundaries"...om over te gaan naar "Black Magic"...en dan "Final Command". Slayer: "das verdomme lang geleden..." Proscriptor: "en zo gaan we het voortaan doen...FUCKING SLAYER!!!" Als Proscriptor nou eens van Slayer weer eens een echte band kon maken....en een tour met Hypnosia en The Crown als voorprogramma! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
[quote]Op 18 februari 2002 14:10 schreef Vampire Ricardo het volgende: Dit zou een mooiste zijn: Proscriptor: "Hey mannuh...hey, King...haar weer laten groeien?" quote] dat zal helaas niet gaan vrees ik aangezien K.K kalende was en van nature een (deels) kale kop heeft. |
|
quote: Die versie heerscht idd!! |
|
trouwens van Satyricon is er ook een versie van raining blood frost van satyricon kan raining blood op de zelfde strakke/snelle manier als doc spelen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: d8 ik niet duder.. Trieste gast |
|
quote: Pesies |
|
wroa fredrik van marduk wel!! okay, aero being lame |
|
http://www.metalupdate.com/interviewslayer.html voor de geïnteresseerden: een interviwe met Kerry king is beschikbaar op bovenstaande link met veel meningenover andere bands. |
|
ik heb hier 2 digipacks van proscriptors solowerk te koop/ruil signature |
|
Je weet de juiste topics hier toch wel voor te vinden, waarde Hypnos? Bruce Banner |
|
quote: Goed plan, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Over welk spul hebben wij het hier? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb hier nog the venus bellona digi van meneer proscriptor liggen, mag ook gerust weg, ik vind het niets. (heb 'em ooit een keer gekregen) [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-12-2007 21:14] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |