|
Auteur: |
|
|
vanavond tijdens een metalbattle in Enschede Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik ben er |
|
Bovenstaande band won p.s. Jenje zat in de jury [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 17-02-2002 0:33] |
|
ja ik ben niet tot het einde gebleven want die gothic band op het laatst had van mij betreft thuis kunnen blijven, voor mij is het niet verwonderlijk dat Caedere heeft gewonnen... op de sloffen, deze band gaat ver komen denk ik Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hehe Jenje heeft een goede smaak (er vanuit gaand dat ie op Caedere heeft gestemd) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik ben er niet bij geweest maar had Deification een mindere dag of roste Caedere werkelijk de pannen van het dak af? |
|
deification was inderdaad leuk, ik had ze nog nooit gezien maar was verrast om de zanger van Pulverizer te zien in die band. Maar inderdaad Caedere roste de pannen van het dak, ze spelen overigens brutal death metal, zoals veel amerikaanse collega's. Een beetje in het straatje van Severe Torture, maar persoonlijk vindt ik ze nog beter. Weetje: de drummer van Fluisterwoud drumt ook in Caedere (dit vinden de troeblekkies niet leuk) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ja ik kan niet oordelen over Hills... (ik ben niet gebleven) maar ik had ze al een paar weken eerder gezien en dat ging vals! niet te zuinig vooral de zangeres, foei maar ja in het begin gaat dat natuurlijk zo. Ik ben geen gothic hater maar dit vond ik beschamend Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Caedere was echt vreselijk bruut! Deification ook inderdaad. Van de laatste hebben we de demo gekocht, van Caedere moet nog geperst worden maar die wil ik ook absoluut hebben. Dead things grow from deep inside... |
|
ik begrijp hieruit dat ZM weer vele afgevaardigden had gister Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zelfs morke was er Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Joah... ik & Jenje, Fire, Damien, Hagrath, zijn zus maar ik weet haar username niet zo... u zelf kennelijk... Nog meer? Ik vond trouwens Caedere soms wel wat lijken op oudere Cryptopsy. Wat een strot heeft die zanger zeg! (Oh en mörke dus... maar die heb ik niet gezien.) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 17-02-2002 21:04] Dead things grow from deep inside... |
|
SheRa, Jenje, Fire, Damien, Hagrath, zijn zus, humanator, Darkangel en Morke 9 ZMers poehpoeh Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: niet gezien, maar toch wel gehoord neem ik aan? Herinner je je die kreten van hem niet dan (huuuu SLAYER, SLAYER huuuu!!!!) [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-02-2002 21:17] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Euh, nee, toen men Slayer opzette was ik a) behoorlijk onder invloed van de whisky die ik genuttigd had en b) zelf enthousiast aan het doen over het feit dat er men mijn favoriete Slayer cd ging draaien. Dead things grow from deep inside... |
|
Hmm, ja ik heb dat wel gehoord. Ik hou niet zo van schreeuwende mensen. |
|
Ik ook niet.... Ahem *schraapt keel* SLAAYERR!!! Dit slaat nergens op. |
Index / Muziek algemeen |