|
Auteur: |
|
|
Gorefest & Monolith deathcult Bibelot-Dordrecht 15-12-07 |
|
Open: 20:00 uur Aanvang: 20:30 uur Entree: Kaartje bestellen via de Bibelot-site: € 10,50 Voor/deurverkoop: € 11,00 Aanwezig! |
|
Zaterdag! Nog meer mensen die gaan? |
|
Ik ben als het goed is aanwezig. |
|
Ik woon heel dicht bij bibelot. en ik ga er nooit heen xD. moet ik maar eens gaan doen denk ik |
|
gorefest vooral een live band.. op cd komt t hier maar zelden voorbij, en als t voorbij komt is t voornamelijk false, erase en chapter 13. Ik ga wel mn best doen om er te zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
eindhoven insanity cd kopen...hoef je je geld ook niet te verspillen en je te ergeren aan die nieuwe meuk. Fuck the world and fuck you |
|
beste smulsmurf, zou ik die niet al sinds jaar en dag in de kast hebben staan... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik weet toch niet wat jij allemaal in je kast hebt staan lieverd. vast een hoop bagger, maar dat is een errug goed cdtje ! Fuck the world and fuck you |
|
beter een hoop bagger in mn kast dan in mn bureaustoel! succes met je bekrompen mening enzo, daaaag, toedels, de mazzel en doei In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
toch jammer dat je het weer met zo'n reactie moet afdoen...maar ja, je kan niet beter zullen we maar denken. Fuck the world and fuck you |
|
ha, zojuist vervoer geregeld.. geen auto hebben is soms befuckinghoorlijk lastig... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Bibelot...dat is al weer even geleden... |
|
Eternal Conspiracy? Daar was ik toen ook bij. Samen met Ordo Draconis was dat, geloof ik. |
|
vette foto, is dat mijn drumstel?... vond t best oke gister tmcd verraste me heel erg, nadat ik deze band ten tijde van de eerste cd een aantal keer live gezien had was ik ze (enigzins opzettelijk) uit t oog verloren. wat ik gister te zien en te horen kreeg stemde me daarin heel positief, lekker massaal zo... de heren goorfest waren ook behoorlijk op dreef, toch vond ik ze minder overtuigend dan vorige keer dat ik ze zag (paard/den haag) anderhalf jaar terug. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hey Aarcoo, ik herkende je gezicht wel maar kon de band even niet meer plaatsen. Die kit is/was van ons, we hadden destijds van die grote Kampen wapens op de bassdrums. Ik vond het erg gaaf om weer in Bibelot te spelen ne hoop er weer een keer terug te komen. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 16-12-2007 11:49] |
|
quote: oke, door die zwarte ondervellen was ik in twijfel, goed te merken dat jullie op t podium die zelfspot/grote muil ook uitdragen.. " ga je met ons in zee, dan ga je naar de klote" hahaha goed man!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zonder de zelfspot en ironie zou het allemaal veel minder leuk zijn. |
|
TMDC vond ik gister ook erg goed bezig. Mag dan een omhooggevallen (of hoe je het ook noemt) band zijn, spelen kunnen ze wel. Gorefest vond ik ook prima spelen, misschien dat het geluid net een tikkeltje te hard stond. Daarnaast ergerde ik me aan de airco(?) die veel te hoog stond, was daarom fris in de zaal, nergens voor nodig. Voor de rest prima avondje gehad. |
|
quote: Wat is er dan precies zo "bagger" aan die "nieuwe meuk"? Teveel blasts? Teveel death metal? Echt, ik ben een groot vraagteken hier... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote:Hey, daar was ik bij.. |
|
kwestie van smaak, ik ga helemaal los op het oude werk van jullie, nieuwe doet me helaas nix.had het misschien even anders moeten verwoorden, maar ja, ik ben verbaal niet zo sterk. Fuck the world and fuck you |
|
ik vind juist dat t nieuwe spul (beide cd's) 100x beter op cd's als false aansluit dan de platen ertussen. Hoewel ik t jammer vind dat er van die twee dingen niets meer gespeeld word. ja sorry ik vo/ind zeker chappie 13 best een goeie plaat.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Chapter 13 doet me af en toe aan White Zombie denken en dat is gaaf |
Index / Concerten |