![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() ![]() http://www.myspace.com/sideblast Check dat! Brute band!! Wederom een tip van BringerOfLight [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-11-2007 10:54] |
|||||||||
|
yeah nog ff een *schop* omhoog. |
|||||||||
|
HA! FRNK is was me al een tijdje voor met dit topic zie ik. Ik loop achter Gruwelijk vette band dit! Stompende, moderne death metal, industrial invloeden en sfeervolle keyboards die samen een ultra-strak geheel vormen. Een beetje een mix tussen Behemoth en Strapping young lad met wat Emperor invloeden erdoor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Vette plaat inderdaad! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|||||||||
|
Man, wat een dijk van een plaat is dit zeg. Waarom hoor ik hier zo weinig mensen over?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
ff uitchecken dan maar... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|||||||||
|
Blaast wel, maar blijft niet echt hangen. |
|||||||||
|
interview komt eraan signature |
|||||||||
|
Ik vond het wel een hypnos band, inderdaad. |
|||||||||
|
mja mja signature |
|||||||||
|
Niet? |
|||||||||
|
jawel maar niet iets wat ooit jaarlijst zal halen voor mij het "nummergehalte" is daar te laag voor signature |
|||||||||
|
quote:Luistert wel lekker weg ja. Maar beetje een fastfoodachtig. Nummers mis ik ook, alles lijkt opelkaar. |
|||||||||
| Index / Heavy Metal |